معاون مشارکتهای مردمی ، مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه زنجان:

آغاز پویش لبخند مهربانی زمستانه در زنجان

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۴۶:۳۰
کد خبر: ۷۸۸۲۵۱
معاون مشارکتهای مردمی ، مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه خبر از اجرای پویش لبخند مهربانی زمستانه توسط بهزیستی استان زنجان و در راستای حمایت از کودکان محروم مناطق کم برخوردار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ، نعمت ملکی افزود: بهزیستی استان زنجان همزمان با سراسر کشور و درراستای حمایت از محرومین ومددجویان تحت پوشش خود  طرح ویژه ای در قالب کمپین پویش لبخند مهربانی زمستانه دست به حمایت از کلیه کودکان از گروه سنی 0 تا 17 سال در جهت برخورداری از لباس گرم زمستانه برای افراد ساکن در  مناطق محروم و بی بضاعت تحت پوشش خود زده است.

وی اظهار نمود: این مهم با همکاری سازمان‌‌های مردم‌نهاد و معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از 19 آذر لغایت 19 دی ماه در سطح استان زنجان به اجرا در می آید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که باید فرصت‌های برابر را فراهم نموده  و بین افراد کم‌برخوردار و خیرین ارتباط برقرار کنیم تا این قشر از جامعه هم همانند سایر افراد از سایر امکانات جامعه برخوردار گردند.

معاون مشارکتهای مردمی ، مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه با اشاره به نقش موثر موسسات خیریه به عنوان بازوان توانمند امدادرسانی به مددجویان خاطر نشان کرد :در حال حاضر تعداد  88  موسسه خیریه توسط بهزیستی  استان زنجان ثبت گردیده است.

وی یادآور شد: افراد خیری که علاقمند به حمایت از این خانواده ها و کودکان و دانش آموزان هستند می توانند از طریق شماره حساب210091434524111 شعبه بانک توسعه تعاون و یا شماره کارت 1806-1032-0810-5029 برای واریز کمک های نوع دوستانه خود اقدام نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز