در نشست هم اندیشی احزاب و گروه های سیاسی استان زنجان؛

استاندار زنجان: حمایت از احزاب ضامن امنیت جامعه است/ هیئت اندیشه‌ورز احزاب در استان زنجان تشکیل شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۹:۰۴
کد خبر: ۷۹۱۵۸۲
استاندار زنجان: حمایت از احزاب ضامن امنیت جامعه است/ هیئت اندیشه‌ورز احزاب در استان زنجان تشکیل شود
استاندار زنجان حمایت از احزاب در چارچوب قانون را ضامن امنیت جامعه دانست و گفت: استفاده از کمک و توان احزاب در تصمیم گیری ها و توجه به این گروه های سیاسی نوعی تکریم مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در نشست هم اندیشی احزاب و گروه های سیاسی استان، به مفهوم تکریم مردم در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: علاوه بر دیدار و برخورد مناسب با مراجعین، همین که مدیران وعده های نادرستی به مردم ندهند و با حضور در رسانه ها پاسخگوی مردم باشند نوعی تکریم است.

مقام عالی اجرایی استان خاطر نشان کرد: فراهم نمودن زمینه و فرصت انتقاد برای جوانان به گونه ای که به راحتی نظرات خود را بیان کنند و دچار لکنت نشوند نوعی تکریم مردم است و باید با این اقدامات در راستای حفظ آرامش استان گام برداشت.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای آرام در درون جامعه، اظهار کرد: در این راستا همه مسئولین و تمامی احزاب، نقش و سهمی دارند.

استاندار زنجان با تصریح بر اینکه همه باید با حفظ انضباط کلامی به بیان انتقادات و ارائه راهکار صحیح بپردازیم، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی گمان می کنند با ایجاد ناآرامی های درونی در جامعه ایران می توانند موجب تضعیف نظام شوند درحالیکه این امر صحت ندارد و مردم ایران هرگز اجازه سوء استفاده به بیگانگان را نخواهند داد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند فرصت ها را کاهش و تهدیدهای خود را افزایش دهند و کشور را ناتوان و فلج جلوه دهند ولی احزاب سیاسی و مردم، امکان سوء استفاده را به آنها نخواهد داد.

مقام عالی استان به بیان ویژگی های مدیران چابک و اهمیت حضور آنها در جامعه اشاره کرد و گفت: مدیران چابک مدیرانی هستند که وقت و انگیزه خود را صرف خدمت به مردم می کنند، خلاق هستند و از حضور در میان مردم لذت می برند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود ویژگی های خاص در استان اشاره کرد و گفت: با وجود بیش از 70 درصد ظرفیت های برق فشار قوی در استان زنجان، این منطقه قابلیت ها و بسترهای لازم برای ایجاد شهرک های برق و آی‌تی را داراست و در این راستا باید اقدام کرد.

استاندار زنجان اضافه کرد: در حوزه فناوری اطلاعات، نیروی انسانی توانمندی در استان زنجان وجود دارد و با توجه به اینکه سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات، اقدامی علمی، زودبازده و با اشتغالزایی بالاست، باید این امر در دستور کار قرار گیرد.

ارتقاء بهره وری در بخش های صنعت، کشاورزی و به ویژه خدمات بعنوان محورهای اصلی توسعه استان از دیگر تاکیدات مقام عالی اجرایی استان در این نشست هم اندیشی بود.

وی به دبیران و مسئولین احزاب استان پیشنهاد کرد؛ اتاق فکر و هیئت اندیشه ورزی متشکل از تمامی احزاب استان با دستور کار و برنامه مشخصی تشکیل شود تا ضمن برگزاری جلسات با مدیر ارشد استان، جلساتی هم با مدیران سایر دستگاه های اجرایی برگزار نموده و نظرات توسعه ای خود را جامه عمل بپوشانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز