فرماندار طارم:

از سازمان های مردم نهاد حمایت می شود/ اعطای زمین رایگان به سازمان های مردم نهاد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۴:۴۲
کد خبر: ۷۹۶۰۷۶
از سازمان های مردم نهاد حمایت می شود/ اعطای زمین رایگان به سازمان های مردم نهاد
دومین مجمع سلامت شهرستان طارم با موضوع تغذیه سالم ، زیتون سالم در محیط زیست سالم و با شعار انسان

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سالم، سبک زندگی سالم با سواد سلامت با حضور هاشم نژاد فرماندار و صادقی پور امام جمعه طارم، شعوری معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردمی و سازمان های مردم نهاد برگزار گردید.

در این مراسم فرماندار طارم شعار انتخاب شده برای مجمع سلامت را بسیار دقیق و هوشمندانه عنوان نمود و اظهار داشت: این شعار در سطح کشور اختصاصی و بی بدیل است و قطعا با دستیابی به این شعار رخدادهای بسیار مثبتی در حوزه سلامت شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

هاشم نژاد در ادامه افزود: در آستانه 40 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اگر بخواهیم با انصاف وضعیت شهرستان طارم را با قبل از انقلاب و بعد از حوادث زلزله سال 69 مقایسه کنیم ، وضعیت فعلی منطقه قابل مقایسه نبوده و خدمات و زیرساخت های بسیاری در طول 40 سال بعد از انقلاب در طارم ایجاد شده است.

وی سپس با اشاره به ضرورت راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی شهر چورزق از راه اندازی این مرکز در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: راه اندازی این مرکز ضمن کاهش مراجعات مردمی به مرکز شهرستان ارائه خدمات شبانه روزی در شهر چورزق و افزایش رضایتمندی مردمی را در پی خواهد داشت.

این مسئول ساماندهی بیمارستان شهدای شهر آب بر را ضروری خواند و تاکید کرد: میز خدمت این بیمارستان جهت بهبود در خدمات رسانی به مردم فعال تر و توجه ویژه ای به مراجعات مردمی صورت گیرد.

فرماندار طارم ایجاد کلینیک شبانه روزی در شهر آب بر را نیاز ضروری مرکز شهرستان برشمرد و خواستار مساعدت مسئولین استانی جهت راه اندازی این کلینیک شد.

هاشم نژاد به وجود مناطق محروم و روستاهای صعب العبور در شهرستان اشاره و بر اهتمام ویژه جهت برگزاری کلاس های آموزشی بهداشتی در این مناطق تاکید کرد.

وی همچنین غربالگری سلامت دهان و دندان دانش آموزان در مدارس شهرستان را ضروری خواند و افزود: جهت نهادینه کردن اهمیت به سلامت دهان و دندان در دانش آموزان این طرح در مدارس اجرا گردد.

مقام عالی دولت در شهرستان از واگذاری رایگان زمین به سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه خبر داد و افزود: این امر در راستای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز