دیدار باجانباز دوران دفاع مقدس "علی اوسط یعقوبی"؛

سرپرست و معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با جانباز دوران دفاع مقدس "علی اوسط یعقوبی" دیدار کردند

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۹:۳۱
کد خبر: ۷۹۶۵۳۸
سرپرست و معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با جانباز دوران دفاع مقدس علی اوسط یعقوبی دیدار کردند
نعمت اله محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه معاونان، روسای ادارات امور شاهد و ایثارگران و تعاون و امور رفاهی استان با جانباز دوران دفاع مقدس "علی اوسط یعقوبی" دیدار کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نعمت اله محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه معاونان، روسای ادارات امور شاهد و ایثارگران و تعاون و امور رفاهی استان با جانباز دوران دفاع مقدس "علی اوسط یعقوبی" دیدار کردند.
نعمت اله محمدی در این دیدار با اشاره به لزوم بها دادن به جانبازان و شهدای معظم دوران دفاع مقدس و خانواده های آنان گفت: این وظیفه ما است که به دیدن این عزیزان برویم و جویای حال آنان باشیم.
وی ضمن تمجید از رشادت های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی اضافه نمود: امنیت کنونی کشور مدیون شهادت ها و جانبازی های کسانی است که در طول جنگ تحمیلی مقابل رژیم بعث ایستادند.
سرپرست اداه کل آموزش و پرورش استان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای جانباز گرامی زمان جنگ ایران و عراق "آقای علی اوسط یعقوبی" گفت: راه شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس هم اکنون نیز ادامه دارد و شهدا و جانبازان مدافع حرم نمونه بارز آن هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز