سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان خبر داد؛

برگزاری همایش معرفی ظرفیت های سرمایه‌گذاری استان زنجان در خردادماه

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۴:۴۱
کد خبر: ۸۰۱۲۲۷
برگزاری همایش معرفی ظرفیت های سرمایه‌گذاری استان زنجان در خردادماه
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان از برگزاری همایش معرفی ظرفیت های سرمایه‌گذاری در استان زنجان خبر داد و گفت: این همایش در خردادماه سال آینده با هدف نشان داده تمامی ظرفیت ها و موقعیت های ویژه استان زنجان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه هماهنگی برگزاری همایش و نمایشگاه معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان زنجان، اهمیت برگزاری این نمایشگاه را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: توانمندی های خاص موجود در زنجان و تسهیلات و فرصت های ویژه‌ای که در این استان در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد باید معرفی و ارائه گردد.

وی برگزاری این همایش در دانشگاه زنجان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در پیش بینی فضای مناسب و نخستین گام های برپایی این نمایشگاه باید دقت لازم صورت گیرد.

معاون استاندار زنجان همچنین با بیان اینکه همزمان با همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان می توان نمایشگاهی از توانمندی های استان در بخش های مختلف را نیز در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار نمود، اظهار کرد: از تمامی فرصت های پیش آمده باید در راستای رونق گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان زنجان استفاده نمود.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر گردید دبیرخانه برگزاری همایش و نمایشگاه معرفی دستاوردها و فرصت های استان زنجان در محل استانداری دایر و جلسات کمیته های فنی آن نیز بطور متوالی برگزار گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز