مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

یخبندان و کولاک در راه است/ راه‌های مسدود روستایی بازگشایی شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۱:۴۷
کد خبر: ۸۰۱۶۸۷
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از بازگشایی اغلب راه‌های روستایی خبر داد و گفت: با این حال از فردا کاهش دما و یخبندان را در پیش‌رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی باقری  اظهار کرد: در زمان‌هایی که بارش برف و باران وجود دارد همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در حالت آماده باش به سر می‌برند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه از روزهای گذشته نیز خدمت‌رسانی مطلوبی توسط دستگاه‌های مدیریت بحران ارائه شده است، تصریح کرد: در همین راستا به تعداد زیادی از افرادی که در برف و کولاک گیر کرده بودند، امدادرسانی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی در راه‌های اصلی و فرعی وجود ندارد و  راه‌های روستایی مسدود نیز بازگشایی شده است، افزود: با این حال با توجه به اینکه فردا کولاک و بارش برف را خواهیم داشت، احتمال مسدود شدن راه‌ها وجود دارد.

باقری با بیان اینکه افت شدید دما را از ساعات پایانی امروز و اوایل صبح فردا خواهیم داشت، اضافه کرد: با توجه به اینکه دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد از همین رو پیش‌بینی می‌شود که مصرف حامل‌های انرژی بیشتر شود به همین خاطر از شهروندان درخواست می‌شود که برای جلوگیری از قطعی صرفه‌جویی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان همچنین از شهروندان خواست از تردد در جاده‌های کوهستانی و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای کوهستانی احتمال بروز یخبندان نیز وجود دارد، گفت: از همین رو به شهرداری‌ها اطلاع‌رسانی لازم درباره نمک‌پاشی معابر انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز