شایعه نیشابوری، دامن گرگ‌های سجاسرودی را گرفت؛

شایعه حمله گرگ به انسان درشهرستان سجاسرود خدابنده

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۳۹:۴۷
کد خبر: ۸۰۳۸۵۱
شایعه حمله گرگ به انسان درشهرستان سجاسرود خدابنده
میرزایی‌فرداظهار کرد: انتشار این موضوع از اساس دروغ است و این مسئله برای پیگیری به نیروی انتظامی ارجاع شده تا عاملان این مسئله مشخص شود. از ابتدای سال تاکنون در شهرستان خدابنده هیچ‌گونه حمله گرگ به انسان گزارش نشده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حمید میرزایی‌فرد با اشاره به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با حمله گرگ به انسان در این شهرستان، گفت: در حال حاضر در فضای مجازی تصویری دردناک در رابطه با حمله گرگ به انسان در منطقه سجاسرود شهرستان خدابنده منتشر می‌شود که اطلاق این عکس به این شهرستان درست نیست.
میرزایی‌فرداظهار کرد: انتشار این موضوع از اساس دروغ است و این مسئله برای پیگیری به نیروی انتظامی ارجاع شده تا عاملان این مسئله مشخص شود.  از ابتدای سال تاکنون در شهرستان خدابنده هیچ‌گونه حمله گرگ به انسان گزارش نشده است.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو رئیس پلیس فتای استان زنجانبه تشریح دلایل ایجاد و انتشار شایعه در فضای سایبری پرداخته و اظهار می‌کند: هوکس‌های خبری یکی از ترفندهایی است که در مناسبت و اتفاقات خاص از سوی کاربران و حتی رسانه‌های معتبر با اهداف خاص

به شهروندان   تاکید می‌کند: به هیچ عنوان فریب شایعات منتشر شده در فضای مجازی را نخورند، به گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکرده و اخبار مهم را از منابع موثق از قبیل رادیو، تلویزیون و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز