مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

۶۵ راه روستایی مسدود است/ حل افت فشار گاز در یکی از روستاهای خدابنده

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۰:۱۰
کد خبر: ۸۱۴۰۶۰
۶۵ راه روستایی مسدود است/ حل افت فشار گاز در یکی از روستاهای خدابنده
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از مسدود بودن 65 راه روستایی در استان خبر داد و گفت: همچنین در یکی از روستاهای خدابنده مشکل افت فشار گاز داشتیم که این موضوع نیز با هماهنگی و همکاری شرکت گاز استان حل و برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی باقری مدیرکل مدیریت بحران استان اظهار کرد: در پی برودت هوای استان زنجان و بارش برف شاهد مسدودی تعدادی از راه‌ها هستیم. با ورود سامانه بارشی بارش باران و برف محورهای استان زنجان را در برگرفته بود و تردد در محورهای

زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق، زنجان – دندی - تخت سلیمان با مشکلاتی مواجه بود و همچنین در محورهای زنجان – بیجار، سلطانیه – خدابنده – همدان، ابهر – خدابنده بارش باران و برف همراه با مه وجود داشت .

وی با بیان اینکه بارش برف موجب شده است که جاده‌های اصلی و فرعی نیز لغزنده باشد، تصریح کرد: البته مشکلی از نظر تردد در این زمینه وجود ندارد و همه راه‌های اصلی و فرعی نیز باز است به رانندگان توصیه کرد از هر گونه سفرهای غیرضروری خودداری کنند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی را با خود به همراه داشته باشند.

باقری همچنین افزود از کل راه‌های روستایی نیز 65 راه در استان مسدود است، اضافه کرد: از این تعداد 22 نفر از شهرستان زنجان، 9 راه مربوط به شهرستان سلطانیه و ماهنشان نیز دارای 34 راه مسدود است که امیدواریم به زودی این راه‌ها بازگشایی شود. مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی از نظر سوختی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: فقط در یکی از روستاهای خدابنده مشکل افت فشار گاز داشتیم که این موضوع نیز با هماهنگی و همکاری شرکت گاز استان حل و برطرف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز