مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

بهزیستی طرح شکرانه سلامت را اجرا می کند

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۴:۴۱
کد خبر: ۸۲۱۰۷۵
محمد محمدی اظهار نمود: در طرح شکرانه سلامت کارمندان با اعلام درخواست کتبی به واحد های زیر مجموعه خود ، مبلغی را معین کرده تا از حقوق آنها کسر و به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی واریز گردد تادرجهت رفع نیاز مددجویان و معلولین و ایتام هزینه گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح شکرانه سلامت گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان و ایتام ، کارکنان دولت می توانند با اختصاص چهار رقم آخر حقوق خود به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح نمود: مبالغ واریزی توسط کارکنان دولت در بخش های مسکن، جهیزیه، تحصیل، اشتغال مددجویان بهزیستی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: آگاه سازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان ، ایجاد امید و حس نوع دوستی در دل مددجویان و همچنین تقلیل و رفع مشکلات معلولین و مددجویان از اهداف اصلی این طرح است و با توجه به اینکه استان زنجان یکی از استانهای مذهبی و دارای خیرین بسیار است این طرح می تواند در رفع مشکلات مددجویان بهزیستی موثر باشد.

این مقام مسئول یادآور شد : تمام فعالیت‌ها درسازمان بهزیستی درجهت خودکفایی و بازتوانی حرفه‌ای و ایجاد اشتغال مولد است و در این راستا حمایت خیران و نیز تداوم اجرای طرح شکرانه سلامت می‌تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

محمدی با اشاره به نقش کلیدی و پررنگ خیرین در راستای اهداف خیرخواهانه به جامعه هدف بهزیستی گفت: این مهم می تواند علاوه بر اجر معنوی گره گشای زندگی مددجویان و نیازمندان واقعی جامعه باشد.

وی تاکید نمود: عموم مردم می توانند با مشارکت و نقش کلیدی خود در فعالیت های بهزیستی بصورت کمک های نقدی و غیر نقدی خود را با نیت عام و خاص مشارکت نمایند.

محمدی گفت: بهزیستی در تلاش است با اجرای طرح حامی ، طرح شکرانه سلامت ، طرح ضیافت مهربانی و بیمه کودکان آسمانی و دریافت کمک های نقدی خیرین زنجانی گام مهم و اساسی در جهت توانمند سازی این قشر از جامعه بر می دارد تا بتواند معلولین و مددجویان خود را به استقلال و خودکفایی برساند تا از این طریق ضمن کسب استقلال ، مددجویان عزت نفس خودرا بازیابند.

وی در خصوص کمکهای دریافت شده ازاجرای این طرح در 6 ماهه اول سال جاری مبلغ 136 میلیون ریال عنوان نمودو ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین معاون مشارکتهای مردمی و آستان قدس رضوی 148 گروه پزشک و دندانپزشک خیرنیز خدمات تخصصی در بخش درمانی به مددجویان ارائه می‌ دهند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز