معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

در سال ۹۷ اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با همکاری هیات های ورزشی اقدام به ترویج ورزش در بین آحاد مردم نموده است

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۲:۵۹
کد خبر: ۸۲۵۸۲۷
در سال ۹۷ اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با همکاری هیات های ورزشی اقدام به ترویج ورزش در بین آحاد مردم  نموده است
محمدعلی حمزه پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تعداد بیمه شدگان ورزشی استان زنجان در سال 1397 را فراتز از 53 هزار نفر عنوان کرده که نشان از افزایش نسبت به سال‌های گذشته دارد که می‌توان به نوعی تفسیر از گرایش توده مردم به ورزش از آن برداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ عصر روز دوشنبه 27 اسفند ماه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در نشستی صمیمانه اقدام به تقدیر و تجلیل از روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت ها نمود .

در این جلسه محمدعلی حمزه پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به پیشرفت های این اداره طل سال 97پرداخت و اظهار کرد:

سال 1397 برای ورزش استان زنجان سال خوبی بود، در کنار درخشش ورزشکاران زنجانی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای اندونزی،موفقیت‌های ورزشکاران در رویدادهای ملی و فراملی، ترویج و توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم استان زنجان نیز به خوبی صورت گرفت.

حمزه پور تعداد بیمه شدگان ورزشی استان زنجان  در سال 1397 را فراتز از  53 هزار نفر عنوان کرده که نشان از افزایش نسبت به سال‌های گذشته دارد که می‌توان به نوعی تفسیر از گرایش توده مردم به ورزش از آن برداشت کرد.

 توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم یک جامعه به نوعی بسته به شرایط و وضعیت توجه و ترویج ورزش در آن جامعه دارد، بر همین اساس امسال اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با همکاری هیات های ورزشی اقدام به ترویج هرچه بیشتر ورزش در بین مردم و برگزاری برنامه‌های مختلف کرد.

 یکی از برنامه‌هایی که مردم استقبال بسیار خوبی از آن به عمل میآورند برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی است که هر ساله برگزار می‌شود، اما امسال هم به لحاظ کیفیت برگزاری و هم به لحاظ تنوع و جوایز رشد بسیار خوبی را شاهد بودیم و پخش سه همایش پیاده‌روی در شهرستان‌های زنجان، طارم و خرم دره از شبکه سوم سیما در نوع خود بی نظیر بود که در کنار آن نباید از حضور پرشور مردم چشم پوشی کرد.

اما یکی دیگر از چند برنامه توسعه و ترویج ورزش همگانی در استان زنجان برگزاری برنامه صبحگاهی و عصرگاهی ورزش همگانی بود که مورد توجه بسیاری از آحاد مردم قرار گرفت، این برنامه با همکاری مشترک شهرداری و هیات ورزش های همگانی و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیمه نخست سال در پارک های سطح شهر و در نیمه دوم سال در سالن‌های سرپوشیده صورت گرفت که رضایت مردم را نیز به همراه داشت.

در کنار همه این اقدامات حضور قهرمانان خوب استان در عرصه های ملی و فراملی و درخشش آنها موجب جذب نوجوانان و جوانان به امر ورزش شده که در آینده باید شاهد کشف استعدادهای برتر ورزشی و حضور موفق آنها در عرصه های مختلف نیز بود.

برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زنجان دارای رشد بسیار خوبی بود که جذب و حضور خردسالان، نوجوانان و جوانان در این رویدادها خود ترویج به فرهنگ ورزش همگانی و قهرمانی بود.

 امید است در سال 1398 ساهد رشد سرانه ورزش در استان زنجان و پیوستن آحاد مردم جامعه به ورزش همگانی و به ویژه در بین بانوان باشیم.

8

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز