مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگویی حضوری بیان کرد؛

حضور پررنگ ورزشکاران و قهرمانان زنجانی و روسای هیئت های ورزشی در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشورمان

۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۸:۴۹:۳۸
کد خبر: ۸۲۸۱۸۸
حضور پررنگ ورزشکاران و قهرمانان زنجانی و روسای هیئت های  ورزشی در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشورمان
شامگاه روز پنجشنبه 8 فروردین ماه 98 علی خلیلی چچکی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگویی حضوری در دفتر کارخود با خبرنگار خبرگزاری برنا در استان زنجان، اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در رابطه با ارسال کمک های مردمی به سیل زدگان کشورمان را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حضور پررنگ ورزشکاران و قهرمانان زنجانی ، روسای هیئت های  ورزشی استان و شهرستان زنجان در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشورمان.

شامگاه روز پنجشنبه 8 فروردین ماه 98 علی خلیلی چچکی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگویی حضوری در دفترکار خود با خبرنگار خبرگزاری برنا در استان زنجان، اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در رابطه با ارسال کمک های مردمی به سیل زدگان کشورمان را مورد توجه قرار داد.

photo_2019-03-29_01-05-03

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور و احتمال وقوع سیل در آینده در مناطق شمالی و غربی کشوراعلام داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان آماده امداد رسانی و تامین اسکان مسافرین می باشد.

 خلیلی ضمن ابراز همدردی و اظهار تاسف و تسلیت به هموطنان سیل زده کشورمان اظهار داشت:تا کنون ورزشکاران، قهرمانان و سازمانهای مردم نهاد  و جوانان استان زنجان کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را به مردم سیل زده کشورمان ارائه کرده اند. 

photo_2019-03-28_20-29-22

همچنین سالنهای ورزشی استان نیز آماده ارائه خدمات و تامین اسکان مسافرین در راه مانده بوده اند و در روزهای آینده و با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به شهرهای شمالی و غربی کشور و احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور همچنان این آماده باش ادامه دارد و  اداره کل ورزش و جوانان استان درصورت بارندگی های سیل آسا و بروز یخبندان در ارائه خدمات و تامین اسکان به مسافرین نوروزی در راه مانده آماده امداد رسانی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز