کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان:

هوای زنجان امروز سیزده بدر، روز طبیعت، نیمه ابری است

۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۹:۰۰
کد خبر: ۸۲۹۴۱۷
هوای زنجان امروز سیزده بدر، روز طبیعت، نیمه ابری است
سونا صرفی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان: هوای زنجان از بعدازظهر امروز با پوشش ابر و احتمال بارش های پراکنده همراه است.علاوه بر آن نیز، وزش باد لحظه ای نیز در حد شدید برای مناطق مختلف استان پیش بینی شده که برای شهر زنجان بین 20 تا 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. دمای هوای این استان نیز در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته سه درجه ای افزایش دارد و شهروندان زنجانی می توانند روز طبیعت خود را سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وضعیت جوی این استان برای امروز /سه شنبه/ نیمه ابری پیش بینی می شود که شرایط با توجه به اتمام بارندگی ها جوی پایداری حاکم است.

سونا صرفی روز سه شنبه 13 فروردین رابا آسمان نیمه ابری برای این استان پیش بینی کردو گفت:  هوای زنجان از بعدازظهر امروز با پوشش ابر و احتمال بارش های پراکنده همراه است.علاوه بر آن نیز، وزش باد لحظه ای نیز در حد شدید برای مناطق مختلف استان پیش بینی شده که برای شهر زنجان بین 20 تا 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. دمای هوای این استان نیز در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته سه درجه ای افزایش دارد و شهروندان زنجانی می توانند روز طبیعت خود را سپری کنند.

وی با اشاره به وضعیت بارش های بسیار خوب این استان طی چند روز اخیر نیز گفت که بیشترین میزان بارندگی ها از روز 9 فروردین امسال تا ساعت 10:30 دقیقه روز 12 همین ماه از قیدار 62 میلی متر گزارش شده است.

صرفی افزود: طی مدت یاد شده میزان بارش نیز در شهرهای خرم دره،ایجرود، زنجان،طارم و ماهنشان نیز بصورت مشترک به ترتیب 50،35، 20و 18 میلی مترثبت شده است.

این کارشناس اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته قیدار با دمای صفر درجه سردرتین و ماهنشان با هشت درجه بالای صفر گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز پنج درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری ندارد.دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان در مدت یاد شده بیت سه و پنج درجه بالای صفر اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز