مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

تعداد ۵۱۸۷ خانواده در محل های اسکان مسافران استان زنجان پذیرش شده اند

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۳:۳۱
کد خبر: ۸۳۰۳۳۰
تعداد ۵۱۸۷ خانواده در محل های اسکان مسافران استان زنجان پذیرش شده اند
ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در روز یکشنبه یازدهم فروردین سال 98 تعداد ۲۲۷خانواده با تعداد۸۱۷ نفر و۱۳۰۷ نفر روز در مراکز اسکان استان پذیرش شده اند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ از ابتدای اجرای طرح اسکان نوروزی تا پایان یازدهمین روز از فروردین سال 1398 تعداد 5187 خانواده به تعداد 18671 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده اند.
ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در روز یکشنبه یازدهم فروردین سال 98 تعداد ۲۲۷خانواده با تعداد۸۱۷ نفر و۱۳۰۷ نفر روز در مراکز اسکان استان پذیرش شده اند.

  وی افزود: از ابتدای زمان پذیرش فرهنگیان تا کنون تعداد 18671 نفر از فرهنگیان کشور و خانواده های آنان در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده اند که با احتساب تعداد روزهای اقامت، این تعداد به 30254 نفرروز می رسد.

   رفیعی تعداد کل خانواده های اسکان یافته در استان را طی این مدت 5187 خانواده بر شمرد و اظهار داشت: علاوه بر برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد اسکان استان، توصیه ها و تمهیدات لازم نیز در مواجهه با شرایط خاص جوی اندیشیده شده تا در مواقع اضطراری هم مسافران نوروزی در بهترین شرایط تحت پوشش قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آماراسکان  روز دهم فروردین را هم به تعداد  ۲۶۲ خانواده و ۹۴۴نفر و با احتساب روزهای اقامت در مراکز اسکان استان ۱۵۱۰نفرروز اعلام کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز