آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان:

شیرین‌ترین هدیه برای بشریت آرامش و آسایش جامعه است و این امر فقط از طریق برقراری عدالت در جامعه محقق می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰:۴۹
کد خبر: ۸۳۶۴۱۸
شیرین‌ترین هدیه برای بشریت آرامش و آسایش جامعه است و این امر فقط از طریق برقراری عدالت در جامعه محقق می‌شود
امام جمعه زنجان: حضور پرشور ‌مردم در کمک به سیل‌زدگان همبستگی ملی ایجاد کرد. در سیل اخیر شاهد حضور پرشور نیروهای نظامی و مردمی، سپاه و ارتش ‌برای خدمت‌رسانی به مردم بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان به افزایش کیفیت و وجود رابطه منطقی بین کیفیت کالای تولیدی و قیمت‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: این رابطه باید منطقی باشد، ضمن اینکه باید نظارت‌ها بر بازارها نیز ادامه داشته و افزایش پیدا کند.

وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج) گفت: پیامبران از سوی خداوند برای زندگی انسان‌ها برنامه آورده‌اند و این برنامه‌ها برای دعوت مردم به گسترش عدالت در زمین انجام شده است. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شیرین‌ترین هدیه برای بشریت آرامش و آسایش جامعه است و این امر فقط از طریق برقراری عدالت در جامعه محقق می‌شود، بیان کرد: تلاش برای تحقق عدالت در جامعه یکی از ویژگی‌های منتظران ظهور است و فرد منتظر کسی است که امام خود را شناخته، هدف او را بشناسد و آمادگی خود را برای رسیدن به این هدف آماده و مهیا کرده باشد.

وی به حضور پرشور شعور مردم در کمک به سیل زدگان اخیر اشاره کرد و گفت: حادثه سیل و حضور پرشور نیروهای نظامی و مردمی، سپاه و ارتش را برای خدمت‌رسانی به مردم را نشان داد و نمادی از همبستگی بین مردم ایجاد کرد.

آیت‌الله خاتمی به  روز مستضعفان اشاره کرد و گفت: راهبرد انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در ارتباط با نجات مستضعفان جهان یک راهبرد ثابت و مشخص است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: این کشورها از هر راه برای از بین بردن این انقلاب تلاش کردند که در وهله نخست توجه خداوند و دیگری هدایت‌های مقام  معظم رهبری مانع تحقق این هدف شد. 

امام جمعه زنجان با اشاره به وجود امنیت گسترده در کشور، آن را مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و افزود: در این میان نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) که در سکوت فعالیت می‌کنند، بسیار مؤثر است چرا که به فرموده مقام معظم رهبری این نیروها چشم بیدار نظام اسلامی هستند که بسیاری از توطئه‌های دشمنان را در سکوت خنثی می‌کنند. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که هم‌اکنون در میدان جنگ قرار داریم، تاکید کرد: وظیفه ما شناخت دشمنان و دوستان و اطلاع از نقشه دشمنان و عدم غفلت از دشمنان است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز