مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگویی صمیمی؛

کمک های اداره کل ورزش و جوانان ، سمن ها و تشکل های مردم نهاد به مناطق سیل زده خوزستان

۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۵:۲۷
کد خبر: ۸۳۸۴۵۵
کمک های اداره کل ورزش و جوانان ، سمن ها و تشکل های مردم نهاد به مناطق سیل زده خوزستان
علی خلیلی چچکی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان: من خواهش دارم از همه مردم به ویژه هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد این امر را مد نظر قرار دهند و کمک های خود را به مناطق سیل زده ادامه داده و اعزام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  ورزشکارن، هیئت های ورزشی، سمن ها و تشکل های گوناگون  مردم نهاد و جوانان استان زنجان همچون  دیگراقشار جامعه در سراسر کشور با تمام توان خود به یاری هموطنانمان که در جریان جاری شدن سیل در مازندران و لرستان و خوزستان خانه و کاشانه خود را از دست داده اند، شتافتند.

علی خلیلی چچکی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در یک مصاحبه اختصاصی به  تلاش های جامعه ورزش در استان زنجان برای یاری رساندن به هموطنانمان که گرفتار خسارات سیل شده اند پرداخت .

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در یک گفتگوی صمیمی با خبرنگار برنا، اظهار کرد که: از همان روزهای نخست که سیل به هموطنانمان خساراتی وارد کرد ستادی در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تشکیل دادیم و به کمک معاونین اداره کل و بسیج ورزشکاران و تشکل های مردم نهاد و سمن ها و همچنین هیئت های ورزشی اقدام به جمع آوری منابع مختلف از مردم بزرگوار برای سیل زدگان نمودیم. به موازات شهرستان زنجان کلیه شهرستانهای استان را نیز جهت جمع آوری کمک ها فعال کردیم.در این رابطه کمک های خوبی از سوی هیئت های ورزشی و مردم بزرگوار صورت گرفت وبسیج ورزشکاران پای کار آمد و نزدیک به 200 میلیون تومان کمک از سطح استان جمع آوری شد که از این مبلغ حدود 41 میلیون تومان بصورت نقدی بود . این اقلام نقدی و جنسی جمع آوری و در 31 اردی بهشت ماه به منطقه خوزشتان اعزام گردید.

خلیلی ضمن اشاره به انتقال کمک ها به خوزستان اشاره نمودکه: سیج ورزشکاران و هیئت همگانی ضمن رساندن کمک ها به منطقه در آن مناطق حضور یافتند و مستقر شدند و با ایجاد کمپ های ویژه و برگزاری برنامه های ورزشی چون دارت ، فوتسال و طناب کشی و غیره در اردوگاه سیل زدگان سعی در ایجاد روحیه شادی و نشاط برای آنها نمودند . این گروه هنوز در آن منطقه مستقر وفعال می باشند و شهر به شهر میروند و این برنامه ها را اجرا می کنند که در نوع خود منحصر به فرد می باشد و شاید سایر استانها به این مورد نپرداخته بودند که ورزش و جوانان استان به کمک هیئت های ورزشی و بسیج ورزشکاران و هیئت همگانی اقدام به این کار کرده است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن اشاره به حضور یک قهرمان پارا آسیایی در این حرکت های انسان دوستانه گفت: همچنین خانم شجاعی از قهرمانان آسیایی استان مدال برنز خود را به سیل زدگان هدیه کردند که امیدواریم این مدال هم به لحاظ ریالی قیمت گذاری خوبی شود و کمک دیگری باشد به سیل زدگان .

علی خلیلی ضمن تاکید بر ادامه دار بودن کمک ها به سیل زدگان افزود: همچنین بر اساس اعلام هیئت ورزش های ناشنوایان استان زنجان، در روز های آتی رئیس این هیئت به اتفاق قهرمان ناشنوای المپیکی و جهانی خود محسن منوچهری ضمن حضور در مناطق سیل زده خوزستان مدال طلای جهانی محسن منوچهری به هموطنان سیل زده خوزستان اهدا خواهد شد.امیدواریم مدال طلای جهانی این قهرمان که دارای مدال های متعدد در سطوح  مختلف است نیز ارزش گذاری ویژه ای بشود تا وی نیز سهمی در یاری رساندن به عزیزان سیل زده داشته باشد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در رابطه برنامه های هفته جوان اظهار داشت: در رابطه بابرنامه نشاط و امید ویژه جوانان باید بر اساس شیوه نامه از 6 جوان برتر و شایسته تجلیل می شد.در حالی که ما بیش از 17 جوان برتر رادر جشنواره نشاط و امید مورد تجلیل قراردادیم؛ ضمن آنکه این برنامه را منحصر به شهرستان زنجان نکردیم . با اقداماتی که در ستاد ساماندهی انجام دادیم حوانان برتر را در کل استان تقدیر کردیم و باز اینجا نیز رویکرد ما  کمک به سیل زدگان بود .صمن آنکه اجازه ندادیم کوتاهی در اجرای برنامه های مربوط به نشاط و امید و تجلیل از جوانان صورت گیرد، وقوی تر از سال های گذشته نیز انجام شد به نوعی برنامه ریزی کردیم که با حد اقل هزینه برگذار شد و افرادی که هزینه هایی برای اجرای برنامه ها دریافت می کردند آن مبالغ را به سیل زدگان هدیه کردند.                                                     دیگر برنامه ها چون کرسی های آزاد اندیشی ، دیدار با نخبگان و دیدار با ائمه جماعات به صورت ویژه انجام شد. مراسم پیاده روی را بهمین مناسبت اجرا کردیم و همچنین برنامه های بومی و محلی نشاط آور در سطح استان را با رویکرد کمک به زلزله زدگان اجرا کردیم.

علی خلیلی در پایان سخنان خود افزود: بالا خره روزهایی که عزیزان سیل زده باید در کنار خانواده های خود به شادی سرور می پرداختند وقوع سیل شرایط ناگواری را بر آنها تحمیل کرد. برماست که خود را جای آنها قراردهیم و احساس و شرایط آنها را درک کنیم. در آن صورت بهتر و بیشتر میتوانند به یاری این عزیزان بشتابیم . هنوز مردم در خوزستان و سایر مناطق نیاز به کمک دارند. هر روز باز سیل خانه های مردم را می برد و آنها در اردوگاه ها تجمع می کنند.

من خواهش دارم از همه مردم به ویژه هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد این امر را مد نظر قرار دهند و کمک های خود را به مناطق سیل زده ادامه داده و اعزام کنند.

 

 

                                                                     

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز