مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

۶۵ برنامه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در زنجان اجرا شده است

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۴:۰۷
کد خبر: ۸۴۰۸۳۵
۶۵ برنامه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در زنجان اجرا شده است
مسیح الله سلطانی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه وقوع آسیب‌های اجتماعی بیست و ششمین استان کشور است، افزود: متأسفانه در استان زنجان اعتیاد و طلاق رتبه‌های نخست را در زمینه آسیب‌های اجتماعی دارند و ۱.۳ درصد جمعیت استان زنجان گرفتار مواد مخدر هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: ۶۵ برنامه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در زنجان تدوین و اجرا شده است.مسیح الله سلطانی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه وقوع آسیب‌های اجتماعی بیست و ششمین استان کشور است، افزود:

متأسفانه استان زنجان اعتیاد و طلاق رتبه‌های نخست را در زمینه آسیب‌های اجتماعی دارند و ۱.۳ درصد جمعیت استان زنجان گرفتار مواد مخدر هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ادامه داد: طی سال گذشته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان زنجان هزینه و ۴۲ تفاهم‌نامه با سازمان‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های اجرایی منعقد شده است.

سلطانی تأکید کرد: ۶۵ برنامه در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در زنجان تدوین و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید زیادی دارند، افزود: یکی از طرح‌هایی که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته افزایش سواد رسانه‌ای بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و خشونت، چهار آسیب اجتماعی مهم در استان زنجان محسوب می‌شوند، گفت: آمار بروز خشونت در استان زنجان افزایش یافته است.

سلطانی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در این زمینه برنامه ریز یلازم در دستور کار است تا سال جاری این آسیب‌ها به حداقل برسد.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز