استاندار زنجان:

شورا محل سیاسی کاری نیست

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۴:۳۳
کد خبر: ۸۴۱۷۵۸
شورا محل سیاسی کاری نیست
استاندار زنجان با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوان دولت هستند، گفت: این نهاد مردمی محل سیاسی‌کاری نیست و تنها باید به ارائه خدمات به مردم توجه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در همایش بزرگداشت روز شوراها به ثمرات و نتایج تحقق عملی اصل مرتبط با شوراها در قانون اساسی اشاره کرد و افزود: من به کارکرد و فعالیت های این نهاد مدنی اعتقاد کامل دارم.

وی با بیان اینکه 656 روستای استان دارای دهیاری است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 600 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان برای اجرای طرح های عمران روستایی اختصاص یافته است.
مقام عالی استان در ادامه سخنان خود به ضرورت حفظ وحدت در شرایط کنونی کشور اشاره کرد و افزود: اختلاف، دو دستگی و ایجاد شکاف بین ملت و نظام خواسته و هدف اصلی دشمن است.
استاندار زنجان با بیان اینکه انتقاد باید در چارچوب قانون مطرح شود، اظهار کرد: خدمتگزاران تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات و معضلات کنونی جامعه بکار گرفته اند که همراهی مردم به ویژه شوراهای اسلامی شهر و روستا چشم انداز بهتری را برای بهبود وضعیت فراهم می کند.
وی ادامه داد: سیاسی کاری در شوراها معنایی ندارد و در این میان درگیری و جناح بازی در این نهاد مردمی و غیردولتی محکوم است، چرا که اعضای شورا توسط مردم انتخاب شده اند تا مشکلات آنان را حل و فصل کنند.
وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: امروز اوج خباثت دشمنان بیش از گذشته نمایان است و در این میان، اتحاد، وحدت و همدلی مانع تحقق توطئه های شوم دشمنان می شود.
حقیقی مشارکت مردم در انتخابات را ضامن اقتدار نظام دانست و گفت: همه باید برای تحقق این امر تلاش کنیم.

 
 

 

 

نظر شما