وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران صبح امروز در جلسه سوم اقتصاد مقاومتی استانداری زنجان:

تبدیل تهدید تحریم های دشمن علیه ایران به فرصت، با بومی سازی قطعات و تولید داخلی امکان پذیر است.

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۸:۲۷
کد خبر: ۸۵۲۷۶۸
تبدیل تهدید تحریم های دشمن علیه ایران به فرصت، با بومی سازی قطعات و تولید داخلی امکان پذیر است.
امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح روز جمعه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان گقت با اشاره به اینکه بار این رسالت مهم بر دوش شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاهیاناست افزود:به حتم کشور ما توانایی بومی سازی تولید را دارد .به خودروسازان داخلی گفته‌ایم تا چنانچه قطعه سازان توانایی تولید هر قطعه‌ای را نداشتند به ما اطلاع دهند تا با همان دست هایی که موشک میسازند، علاوه بر ساخت آن قطعه، فناوری آن را نیز برای تولید در اختیار قطعه سازان قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران صبح امروز در جلسه سوم اقتصاد مقاومتی استانداری اظهار کرد: راهکار تبدیل تهدید تحریم های ظالمانه دشمن علیه ایران به فرصت، با بومی سازی قطعات و تولید داخلی امکان پذیر است.

photo_2019-05-31_13-34-50

امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح روز جمعه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان گقت با اشاره به اینکه بار این رسالت مهم بر دوش شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاهیاناست افزود:به حتم کشور ما توانایی بومی سازی تولید را دارد .به خودروسازان داخلی گفته‌ایم تا چنانچه قطعه سازان توانایی تولید هر قطعه‌ای را نداشتند به ما اطلاع دهند تا با همان دست هایی که موشک میسازند، علاوه بر ساخت آن قطعه، فناوری آن را نیز برای تولید در اختیار قطعه سازان قرار دهیم.

ما در حوزه دفاعی از ابتدای انقلاب تا کنون با بیشترین و شدیدترین تحریم‌ها مواجه بودیم، اما با تکیه بر توان داخلی موفق شدیم تا به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها دست پیدا کنیم. هیچگاه نباید به وضع موجود رضایت داد، چرا که طرفیت ما خیلی بالاتر از اینهاست، هرچند موانعی هم در جلوی رویمان قرار دارد که برخی‌ها را نیز دشمن ایجاد کرده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در ادامه گفت: به کوری چشم دشمن مردم مشکلات را تحمل می‌کنند اما ما نیز نباید متوقف در این مرحله شویم، بلکه باید تلاش‌ها را دوچندان کنیم. همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های مختلف در استان زنجان تکیه گاهی برای مقابله قدرتمند با نقشه‌های دشمن است، تصریح کرد: نقشه دشمن لطمه زدن به همین انسجام هاست.

وی در پایان سخنان خوداشاره نمود که:یکی از وظایف مسئولان استان زنجان آوردن سرمایه گذار به استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز