وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زنجان؛

روز قدس معامله قرن آمریکا را خنثی می کند

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۶:۳۶
کد خبر: ۸۵۳۲۵۵
روز قدس معامله قرن آمریکا را خنثی می کند
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: روز قدس معامله قرن آمریکا را خنثی می کند و هیچ گاه اجازه نمی دهیم دشمنان از فرصت استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی در پی سفر به استان زنجان، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس شهر زنجان، با بیان اینکه امام خمینی (ره) با ابتکارات، ایمان، عرفان از جمله نامگذاری روز قدس راه ایستادگی،مبارزه و عزت را به ما یاد داده است، اظهار کرد: مردم ایران هر سال با حضور در این برنامه های معنوی خداوند بزرگ را بیشتر یاد می کنند و یاد خداوند بزرگترین، لطیف ترین و ظریفترین لطفی است که خداوند به ما عطا کرده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: مردم فلسطین مصداق مظلوم و رژیم غاصب اسرائیل از برجسته ترین مصادیق ظالم است که امروز همه ملت ایران،مسلمین جهان و آزادگان جهان آخرین توصیه های امام علی (ع) که جانبداری از حق مظلوم بود، ادا کردند.
وی با اشاره به آثار روز قدس برای همه بشریت، مسلمانان و فلسطین ادامه داد: اروپایی ها با هدف ایجاد تفرقه در بین مسلمانان با توافق راهبردی با سران صهیونیست ها فوج فوج یهودی ها را به فلسطین مهاجرت داده و تشکیل این رژیم را اعلام کردند اما امام راحل اجازه نداد تا رژیم غاصب اسرائیل با پول و پشتیبانی بتواند به اهداف خود نائل شود و به همین دلیل روز قدس را نامگذاری کردند.
امیر حاتمی حضور داعش و تروریست ها در منطقه را توطئه صهیونیستی – آمریکایی عنوان کرد و گفت: با فعالیت های این گروه ها صدها هزار نفر کشته شده و میلیون ها نفر آواره شدند.
وزیر دفاع معامله قرن را گام بعدی با همان اهداف اولیه تشکیل رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: این طرح با همکاری سران مرتجع عربی قرار بود اتفاق بیفتد که امروز در جوامع مسلمان و فلسطینی ها این طرح را با شکست مواجه کرده اند و هر زمانی که منافع ملت ایران ایجاب کند همه ظرفیت ها را به کار می گیریم.
این مسئول تصریح کرد: مردم ایران به خوبی می دانند هدف دشمن از این فشارها ایجاد یاس و نا امیدی است اما ملت ایران در 22 بهمن و روز قدس نشان دادند موضوعات و مسائل داخلی با موضوع دشمن بسیار متفاوت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز