استاندار زنجان بیان کرد:

تحقق ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت زنجان

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۷:۵۳
کد خبر: ۸۷۳۹۰۵
تحقق ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت زنجان
استاندار با بیان اینکه استان زنجان در زمینه سرمایه گذاری در جایگاه سوم کشور است، گفت: حجم سرمایه‌گذاری جدید در واحدهای تولیدی و صنعتی با پیشرفت بالای ۸۵ درصد که در آینده بهره برداری خواهد شد، به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در نشست روسای شورای اسلامی استان های کشور در زنجان افزود: امسال حداقل پنج واحد تولیدی در استان که بین هشت تا ۱۰ سال تعطیل بودند، احیا شده و فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

وی شوراها را نهادی مدنی عنوان کرد که قوانین خاصی دارد و اظهار داشت: باید به نهاد مدنی شوراها احترام گذاشت و از ظرفیت آن در توسعه بهره گرفت.

مقام عالی استان با اشاره به دشمنی ۴۰ ساله آمریکا و عیادی آن در منطقه با ملت ایران، یادآور شد: باید فهیمد که دشمن چه دسیسه‌ای دارد چرا که اکنون عمق کینه و دشمنی در اوج خود قرار دارد.

حقیقی یادآور شد: همه مسئولان و مدیران وظیفه دارند که در آرام سازی جامعه تلاش کنند.

استاندار زنجان با اشاره به ویژگی های مردم این استان، ادامه داد: مردم نوع‌دوست و خیرخواه زنجان در بروز حوادثی همچون سیل اخیر در برخی از استان های کشور، ۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی داشتند.

وی اضافه کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی، غواصان دریا دل و از استان های موثر در شکل گیری فرهنگ و تاریخ دینی کشور بوده و از نظر فعالیت موسسه های خیریه در کشور بی نظیر است.

حقیقی افزود: در این استان با ارتباط خوب مدیران با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداری ها کارهای بزرگ و مهمی انجام شده که با توجه به محدودیت های اعتباری دولت، درصورت اجرای آن توسط دولت زمان بیشتری باید صرف آنها می شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه، شورای اسلامی و شهرداری شهر زنجان برای اجرای طرح توسعه بیمارستان ولی عصر (عج) از حق خود گذشتند و این کار توسط بخشی خصوصی انجام خواهد گرفت، یادآور شد: در صورت اجرای این طرح توسط دولت باید برای هر تخت تخصصی و فوق تخصصی بیمارستانی۲ میلیار و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار می داد که این کار را خیرین عهده دار شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز