معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۴۱۴ پروژه در زنجان

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۶:۱۲
کد خبر: ۸۸۸۵۹۰
افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۴۱۴ پروژه در زنجان
معاون عمرانی استاندار زنجان از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 414 پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: یکی از مهمترین پروژه‌ها تصفیه‌خانه آب ابهر و خرم‌دره است که با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهرداد سلطانی اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته پروژه‌ه‌های متعددی همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در این ایام پروژه‌هایی به میزان 900 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد، اضافه کرد: این پروژه‌ها در سه بخش دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های مربوط به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در تشریح جزئیات پروژه‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح و یا کلنگ‌زنی گفت: حدود 400 میلیارد تومان پروژه‌های مربوط به افتتاحی‌ها و 500 میلیارد تومان مربوط به کلنگ‌زنی‌هاست.

سلطانی ادامه داد: پروژه‌های مربوط به کلنگ‌زنی بسیار کم است، اما رقم آنها درشت و میزان اعتبار آنها زیاد است، اما تعداد آنها بیش از 14 پروژه بیشتر نیست.

معاون عمرانی استاندار زنجان افزود: پروژه‌هایی که به بهره‌برداری می‌رسد نیز در حدود 400 عدد است که شامل پروژه‌های کوچک دهیاری‌ها و پروژه‌های بزرگ شامل تصفیه‌خانه آب ابهر و خرم‌دره است که با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود که یکی از پروژه‌های قدیمی استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز