همزمان با هفته دولت انجام می گیرد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۱ طرح گازرسانی در استان زنجان

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۶:۴۴
کد خبر: ۸۸۹۰۸۲
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۱ طرح گازرسانی در استان زنجان
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 61 طرح گازرسانی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  موسی احمدلو با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته دولت، طرح گازرسانی به 31 روستا و 28 واحد تولیدی و صنعتی؛ افتتاح و عملیات اجرایی 2 روستای دیگر آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان اظهار کرد: برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های گازرسانی در هفته دولت؛ بیش از 56 میلیارد و 153 میلیون تومان اعتبار هزینه و اختصاص یافته است.

مهندس احمدلو با اشاره به افتتاح 31 طرح گازرسانی روستایی و بهره مندی 4 هزار و 177 خانوار در هفته دولت افزود: با این اقدام، شمار روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان به 564 روستا افزایش می یابد.

وی تعداد کل روستاهای استان را 910 روستا اعلام کرد و ابراز داشت: با صرف 49 میلیارد و 872 میلیون تومان اعتبار برای گازرسانی به روستاهای قابل افتتاح در هفته دولت؛ درصد برخورداری گاز طبیعی در بخش روستایی استان از 7/82 به 6/84 درصد افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از گازرسانی به 28 واحد صنعتی با صرف هزینه ای بیش از 5 میلیارد و 597 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد و گفت: با این اقدام؛ مجموع واحدهای صنعتی و تولیدی بهره مند از گاز در استان به یک هزار و 217 واحد می رسد.

مهندس احمدلو؛ کلنگ زنی 2 روستای شهرستان طارم را از دیگر اقدامات گاز زنجان در هفته دولت اعلام کرد و تصریح داشت: با اختصاص 684 میلیون تومان اعتبار در صدد تامین گاز 57 خانوار روستایی دیگر هستیم.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی پایدار به مردم شریف استان و توسعه شبکه گازرسانی به منظور محرومیت زدایی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره سرلوحه تمامی برنامه های شرکت گاز زنجان بوده است؛ افزود: با عنایت خداوند متعال و زحمات کاکنان خدوم گاز زنجان در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و با افتتاح هفته دولت 6/84 درصد جمعیت روستایی و در مجموع 4/94 درصد خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز