مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

جمهوری اسلامی نیازمند کارگزارانی باتقواست

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۴:۲۱
کد خبر: ۸۹۲۷۴۸
جمهوری اسلامی نیازمند کارگزارانی باتقواست
محمد محمدی در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند برگزار گردید، با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار نمود : انتخاب کارمندان نمونه بر اساس کسب نمرات برتر شاخص های نظارتی ؛ حسن ارتباط با کارکنان؛ حسن شهرت ؛ رعایت شعائر اسلامی ؛ رعایت قوانین و مقررات اداری؛ تکریم ارباب رجوع و اخلاق اداری بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه منابع انسانی هر سازمان ارزشمندترین دارایی آن سازمان محسوب می شود ، افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره نیازمند کارمندان و کارگزارانی است که با تقوا و همت خود شاخص های فعالیت و ارائه خدمات به مردم را افزایش می دهند .

محمد محمدی در مراسمی که  به مناسبت هفته دولت  و روز کارمند برگزار گردید، با تبریک هفته دولت و روز کارمند  اظهار نمود : انتخاب کارمندان نمونه بر اساس کسب نمرات برتر شاخص های نظارتی ؛ حسن ارتباط با کارکنان؛ حسن شهرت ؛ رعایت شعائر اسلامی ؛  رعایت قوانین و مقررات اداری؛ تکریم ارباب رجوع و اخلاق اداری بوده است.

وی هفته دولت را یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی و احیاء کننده روزهای خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر عنوان نمود و افزود :  بهره گیری از تفکرات عموم، استفاده از ایده های نو همکاران ، پیشنهادات و اتاق فکر از مهمترین شاخص هایی است که می تواند موجب پایه گذاری مدیریت مشارکتی گردد .

مدیر کل بهزیستی استان زنجان کارکنان بهزیستی استان زنجان را متخصصان علوم انسانی و علوم اجتماعی در استان برشمرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر 415 نفر کارمند در بهزیستی استان زنجان مشغول به کار می باشند که با دردها و آلام آنها و گاه ناتوانی ها و کمبودها سر کار دارند و تلاش می کنند زندگی مددجویان را بهبود بخشند .

در پایان از2 کارمند بازنشسته ، 43 کارمند نمونه ، 1 نفر آزاده ،3  پزشک و 17 نفر سادات بهزیستی استان زنجان  تقدیر به عمل آمد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز