معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و رئیس مرکز بهداشت استان:

تقارن روز بهورز با آغاز ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار برای رسیدن به مقام قرب الهی

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۳:۴۱
کد خبر: ۸۹۳۶۰۰
تقارن روز بهورز با آغاز ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار برای رسیدن به مقام قرب الهی
دکتر محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و رئیس مرکز بهداشت استان، در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز بهورز (۱۲ شهریورماه) این روز را به تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  دکتر محمدرضا صائینی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز بهورز، این روز را به تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفت.

دکتر محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و رئیس مرکز بهداشت استان، در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز بهورز (۱۲ شهریورماه) این روز را به تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

  بهورزان از موثرترین نیروها در ارتقای سلامت بوده و فعالیت‌های آنها در تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه نقشی حیاتی دارد، به طوری‌که با کمترین هزینه و امکانات و با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی خود، نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از بیماری‌ها و صیانت از سلامت مردم دارند. بی‌شک بهورزی در زمره شغل‌هایی است که دارای جایگاه و منزلت اجتماعی منحصر به فردی در عرصه سلامت و بهداشت جامعه است.

تقارن روز بهورز با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع)، زیباترین جلوه عشق و ایثار برای رسیدن به مقام قرب الهی؛ فرصتی است تا از زحمات ارزنده و بی‌منت شما عزیزان که با ارایه خدمات بهداشتی درمانی در دوردست‌ترین روستاهای استان، پیام سلامتی را برای مردم به ارمغان می‌آورید، تشکر و قدردانی نمایم .

 توفیق روزافزون همه تلاشگران حوزه بهداشت همگانی را ازدرگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز