رئیس قوه قضاییه:

فقر و محرومیت با تلاش دولتمردان از کشور زدوده شود

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۵:۲۸
کد خبر: ۸۹۴۴۴۱
فقر و محرومیت با تلاش دولتمردان از کشور زدوده شود
رئیس قوه قضاییه گفت: با تلاش دولتمردان باید منظر کریه و زشت فقر و محرومیت از چهره کشور و استان زنجان به خصوص در نقاطی که مشکلات و محرومیت بیشتر است؛ زدوده شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه در بدو ورود خود به زنجان در جمع خبرنگاران بابیان اینکه دیدار با  مردم انقلابی، متدین و با بصیرت استان زنجان در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)  فرصتی مغتنم است، افزود: با تلاش‌های فراوانی که در جهت رشد و توسعه این استان انجام شده، امروز به یقین استان تفاوت اساسی با گذشته که در هر کوی و بزنی شاهد آن بودیم، کرده است اما راه برای پیمودن بسیار و باید تلاش ها بیشتر شود.

وی اظهار امیدواری کرد، در این عزا و ماتم حسینی خداوند بهترین ها را به مردم این استان، کشور و همه دلدادگان ابی عبدالله الحسین(ع) در سراسر عالم مرحمت کند.

آیت الله رئیسی شرکت در مراسمی به نام اباعبدالله الحسین (ع) همراه با مردم با بصیرت و شور و شعور حسینی را از توفیقات خود در سفر به زنجان برشمرد و اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، دیدار با مسئوولان سازمان ها و ادارت و شنیدن مسایل این استان و آشنایی با مشکلات اجتماعی و اقتصادی و بهره مندی از دیدگاه های مدیران و استاندار زنجان، حضور در جمع روحانیون و نخبگان استان و شنیدن نطقه نظرات آنها را از جمله برنامه های خود در این سفر بیان کرد.

وی محوری ترین نکته حضور خود در این استان را شرکت در جمع همکاران قضایی و سازمان های وابسته به قوه قضاییه و مطلع شدن از مشکلات و مسایل این همکاران در استان زنجان ذکرکرد و گفت: از روز گذشته  هفت هیات به شهرستان های استان اعزام کردیم که از نزدیک مشکلات شهرستان های استان را ببینند و در جلسه شورای اداری استان گزارش آن را خواهیم داشت.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با روحانیون و نخبگان، حضور در شورای حفظ حقوق بیت‌المال، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری و شرکت در شورای اداری استان از برنامه های سفر یک روزه رئیس قوه قصاییه به زنجان اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز