در آستانه بازگشایی مدارس انجام می گیرد:

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان زنجان

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۹:۳۷
کد خبر: ۸۹۸۷۴۴
در آستانه ایام بازگشایی مدارس ، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان زنجان از 24 شهریور ماه آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق گفت : نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه سال تحصیلی از 24 لغایت 30 شهریور ماه سالجاری به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین برگزار می گردد.

وی تصریح کرد : این نمایشگاه در فضایی بالغ بر7500 متر مربع فضای عمومی و 2200مترمربع فضای غرفه سازی دایر شده است.

فغفوری با اشاره به حضور بیش از 105 غرفه در نمایشگاه اظهار داشت : شرکت کنندگان در نمایشگاه از استانهای زنجان ، تهران ، آذربایجان غربی و شرقی ، کرمانشاه ، قم ، البرز ، اصفهان ، قزوین ، یزد حضور یافته اند.

وی یادآور شد : در این نمایشگاه انواع لوازم تحریر ، نوشت افزار ، کیف و کفش و کلیه ملزومات مورد نیاز خانواده ها در این ایام ، زیر نظر بازرسین حمایت از حقوق مصرف کنندگان عرضه می شود.

این مقام مسئول عنوان کرد : نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ، فرصت بسیار مناسبی را در شرایط فعلی برای ارائه بهتر تولیدات لوازم تحریر در ایران و منطقه مهیا نموده است که بسیار مورد توجه مشارکت کنندگان وشهروندان واقع گردیده است.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان ساخت : جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها بر اساس تامین نیازهای واقعی، تنظیم بازار محصولات از طریق حمایت و ایجاد بسترهای مناسب عرضه و فروش محصولات متنوع و استاندارد تولیدکنندگان وعرضه کنندگان داخلی و نیز ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی از عمده اهداف نمایشگاه است.

شایان ذکر است ساعات بازدید از نمایشگاه برای عموم علاقمندان از ساعت 4 بعداز ظهر لغایت 10 شب می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز