استاندار زنجان:

مطالبه مردم در معرفی طرح‌های شاخص اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۴:۲۸
کد خبر: ۹۰۰۸۲۵
مطالبه مردم در معرفی طرح‌های شاخص اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد
استاندار زنجان با تاکید بر توجه به مطالبه مردم در معرفی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: مطالبه مردم بسیار مهم بوده و باید با در نظر گرفتن این موضوع، تصمیم‌ها و پروژه‌های شاخص و منتخب جهت بهره‌برداری، به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: در پی ابلاغ دستور دولت جهت معرفی پروژه‌های شاخص که تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسند، باید سه پروژه مهم و شاخص استان بر اساس اولویت‌های اعلامی دولت، انتخاب و معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ این دستور و بر اساس نقشه راه استان و پنج اولویت دستگاه‌ها در سال ۹۸ و همچنین ۲۱ برنامه‌ای که سازمان برنامه و بودجه کشور از بین تمام پروژه‌های استان، ابلاغ کرده، نقشه راهی برای ۲ سال آینده استان ترسیم شد.

حقیقی با بیان اینکه این نقشه راه، ۲ نکته مهم دارد، گفت: برخی اقدامات در قالب تصمیم و برخی دیگر در قالب پروژه است.

وی افزود: تصمیم‌هایی مانند تعیین تکلیف پسماند روی، پروژه سبزه‌میدان و استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، تصمیم‌های مهم، مفید و ارزشمندی بودند که گرفته شد.

حقیقی ادامه داد: اما برخی دیگر از اقدامات در قالب پروژه اجرایی هستند که در انتخاب هر یک از تصمیم‌ها و پروژه‌ها باید مطالبه مردم و اولویت‌های ابلاغی دولت در نظر گرفته شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به صورت مشترک با شهرستان‌ها، گفت: این مهم برای پیگیری موضوعات شهرستانی و رفع مشکلات آن‌ها برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز