معاون وزارت آموزش و پرورش کشور:

استان زنجان مهد دانشمندان و فیلسوفان است/دانش آموزان باید راه این بزرگان علمی را ادامه دهند

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۹:۴۰
کد خبر: ۹۰۲۰۶۴
علی رضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش کشور گفت: یکی از عناصر هویت ملی ما دفاع مقدس است که با هفته اول مهر تلاقی کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی رضا کمرئی معاون وزارت آموزش و پرورش کشورظهر امروز دوشنبه اول مهرماه 98،  در آئین بازگشایی مدارس در هنرستان دخترانه رضوان در زنجان اظهار داشت: طرح پروژه مهر یک فرآیند منظم جهت بازگشایی مطلوب مدارس در ابتدای هر سال تحصیلی به شمار می رود.

کمره 3

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه بهار تعلیم و تربیت، بهار مهارت آموزی است گفت: مقام معظم رهبری بر مهارت آموزی  تاکید دارند و باید به سمت توسعه مهارت آموزی حرکت کنیم. باید بر دانش نظری عمیق بشویم . امروزه مهارت آموزی و نگاه و نگرش مثبت در این کار خیلی اهمیت دارد. 

علی رضا کمرئی افزود: استان زنجان از ظرفیت های خوبی در حوزه علمی و آموزشی برخوردار است.  استان زنجان مهد دانشمندان و فیلسوفان است.دانش آموزان باید راه این بزرگان علمی را ادامه دهند.

کمره - 2​وی با اشاره به  هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس گرامیداشت خاطرات تلخ و شیرینی است که هویت اعتقادی و دینی یک ملت را شکل داده و باید این واقعه مهم به خوبی گرامی داشته شود. 

علی رضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان سخنان خود گفت: یکی از عناصر هویت ملی ما دفاع مقدس است که با هفته اول مهر تلاقی کرده است.

کمره 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز