استاندار زنجان:

لزوم فرهنگ‌سازی در استفاده از فضای مجازی/ خانه و مدرسه مکمل یکدیگر باشند

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۱:۴۱
کد خبر: ۹۰۲۴۲۱
لزوم فرهنگ‌سازی در استفاده از فضای مجازی/ خانه و مدرسه مکمل یکدیگر باشند
استاندار زنجان گفت: استفاده درست از فضای مجازی باید در کشور فرهنگ‌سازی شود و برنامه‌ریزان باید توجه کنند که خانه و مدرسه در تعلیم و تربیت فرزندان مکمل یکدیگر باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در آیین نواختن زنگ مهر که در هنرستان دخترانه فنی و حرفه‌ای رضوان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امروز زمان آغاز اندوختن سرمایه‌های معنوی است و باید تلاش کنیم اندوخته‌های خود را افزایش دهیم؛ چراکه بخشی از اخلاق، رفتار و منش انسان‌ها در مدرسه شکل می‌گیرد.
این مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزان باید توجه داشته باشند که خانه و مدرسه همدیگر را تکمیل کنند و نیز توجه کنند که فاصله خانه و مدرسه کمتر شده و کودکان با نشاط و شادی در مدرسه حضور یابند.
مقام عالی استان افزود: مدرسه در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموز تاثیر زیادی دارد و باید بین مدرسه و خانه یک ارتباط صحیح وجود داشته باشد تا فاصله بین این دو کمتر و کمتر شود؛ همچنین باید همه دستگاه‌های ذی‌ربط تلاش کنند که چنین اتفاقی شکل گیرد.
حقیقی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه کشور، تصریح کرد: امروز کار دشمن به جایی رسیده که مقصر کوچک‌ترین تحرک در منطقه را کشور ایران می‌داند و این به دلیل جایگاه والای نیروی نظامی ایران در جهان است.
نماینده عالی دولت در استان زنجان، با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت 85 درصد است، یادآور شد: متاسفانه استفاده نادرست جوانان از فضای مجازی سبب بروز برخی مشکلات برای حال و آینده جوانان می‌شود، به همین دلیل باید در رابطه با استفاده درست از فضای مجازی، فرهنگ‌سازی انجام شود.
استاندار زنجان، صبر و پشتکار را یکی از عوامل اصلی موفقیت دانست و عنوان کرد: انسان با صبر و مقاومت می‌تواند به همه اهداف والای خود دست یابد و قله‌های موفقیت را طی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز