مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری:

شاخص های آماری دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در استانداری بررسی می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۵:۳۸
کد خبر: ۹۰۳۲۴۰
شاخص های آماری دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در استانداری  بررسی می شود
در راستای تجمیع و یکپارچه سازی آمار و اطلاعات استانداری، جلسه ای به منظور انجام هماهنگی های لازم برای ورود نظام مند اطلاعات آماری دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در سامانه متمرکز آماری، روز یکشنبه مورخ 1398/07/14به ریاست فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در راستای تجمیع و یکپارچه سازی آمار و اطلاعات استانداری، جلسه ای به منظور انجام هماهنگی های لازم برای ورود نظام مند اطلاعات آماری دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در سامانه متمرکز آماری، روز یکشنبه مورخ  1398/07/14به ریاست فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری برگزار گردید.

در این جلسه فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری طی سخنانی به اهمیت آمار و اطلاعات در اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی اشاره نموده و افزود: سامانه متمرکز آمار استانداری با هدف افزایش دقت، تسریع دسترسی به اطلاعات آماری استان و... ایجاد شده و مدیران عالی استانداری می توانند با استفاده از مزایای این سامانه همچون گردآوری اطلاعات آماری، ایجاد داشبورد های مدیریتی متفاوت، تحلیل های آماری و... در یک نگاه جامع و با صرف کمترین زمان به آخرین و بروز ترین اطلاعات آماری دسترسی داشته و نسبت به انجام برنامه ریزی های آتی و اتخاذ تصمیمات اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز