رئیس فدراسیون کونگ‌فو خبر داد:

برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان در سال‌جاری

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۶:۰۸
کد خبر: ۹۰۴۷۱۰
برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان در سال‌جاری
رئیس فدراسیون کونگ‌فو، از برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی ایران در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رضا حیدری در مجمع سالیانه هیئت کونگ‌فو استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه هم‌اکنون رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است، افزود: یکی از مباحث مهمی که این فدراسیون دنبال می‌کند، موضوع بین‌المللی کردن ورزش رزمی ملی توآ ایران است.

وی با تاکید بر اینکه برای ورود به عرصه‌های بین‌المللی باید زمینه و شرایط را در بخش‌های مختلف ایجاد کنیم، ادامه داد: بی‌شک در برهه کنونی عوام‌فریبی‌های زیادی مبنی بر برخورداری از نماینده یک رشته ورزشی در سایر کشورها صورت می‌گیرد که این فدراسیون معتقد است زمانی می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که کمیته المپیک آن کشور نیز ما را تایید کرده باشد.

این مسئول با یادآوری اینکه رایزنی‌های زیادی را با شورای المپیک آسیایی در راستای بین‌المللی کردن رزم ملی توآ ایران انجام داده‌ایم و خوشبختانه تا به امروز نتایج خوبی در این زمینه کسب شده است، تصریح کرد: یکی از شروط شورای المپیک آسیایی برای تحقق این امر، برگزاری چندین دوره رقابت‌های آسیایی در دو بخش آقایان و بانوان بوده که خوشبختانه بخش اعظمی از این تعهدات صورت گرفته است.
رئیس فدراسیون کونگ‌فو با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم تاییدیه شورای کمیته المپیک 23 کشور آسیایی را بدون هزینه آن‌چنانی اخذ کنیم، یادآور شد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در شرف میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان هستیم که خوشبختانه مقدمات کار انجام شده و حدود 101 کشور نیز از سوی کمیته المپیک‌شان برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.
حیدری با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته توانسته‌ایم اعتماد شورای المپیک آسیایی را مبنی بر بین‌المللی کردن رزم ملی توآ ایران و حضور در این رشته و رقابت‌های معتبر را که می تواند جایگاه ورزش ایران اسلامی را در رنکینگ‌های مختلف ارتقا دهد، جلب کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم ملی‌پوشان ایران بتوانند با آمادگی کامل در این رویداد جهانی حضور داشته و برای کشورمان افتخار کسب کنند.
گفتنی است، در پایان این مجمع از چهار مدال‌آور زنجانی دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز