استاندار زنجان در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان:

هرچیزی که مسئله شود، بخش اعظمی از آن قابل حل خواهد بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۰:۳۷
کد خبر: ۹۱۰۶۸۲
هرچیزی که مسئله شود، بخش اعظمی از آن قابل حل خواهد بود
ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار زنجان، مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان و سایر اعضای این شورا در سالن اجتماعات معلم شهید محمد حسین تجلّی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی استاندار زنجان در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت:موضوع آموزش و پرورش بسیار مهم است و امیدوارم بخشی از مشکلات این حوزه در این جلسه حل شود.

حقیقی با ابراز خرسندی از حضور در جلسات آموزش و پرورش اظهار داشت: آماده دریافت پیشنهادات برای حل چالش های آموزش و پرورش هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

استاندار زنجان با بیان این نکته که آموزش و پرورش باید مسئله اصلی ما باشد، تصریح کرد: هر چیزی که مسئله شود، بخش اعظمی از آن قابل حل خواهد بود.

وی افزود: تمامی دانش آموزان فرزندان ما هستند و باید کمک کنیم تا تمامی برنامه های مدرسه از جمله المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حقیقی در پایان: تشکیل جلسات مشترک بین استانداری و آموزش و پرورش را از الزامات خواند و گفت:از هیچ تلاشی برای کمک به آموزش و پرورش استان نباید دریغ کرد تا شاهد اتفاقات خوب باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز