در مجمع سالیانه هیئت ورزش های سه گانه استان زنجان:

مدیر کل ورزش و جوانان بر توسعه بخش آموزش سه گانه تاکید کرد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۳:۳۷
کد خبر: ۹۱۵۴۳۸
مدیر کل ورزش و جوانان بر توسعه بخش آموزش سه گانه تاکید کرد
خلیلی: باید تعداد مربیان و داوران را افزایش داده و دوره های بیشتری برگزار شود چرا که زنجان یکی از قطب های این رشته در کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت بروز کردن این رشته در استان افزود: یکی از راه های توسعه بکارگیری و استفاده از ظرفیت بی پایان و بزرگ شهرستان هاست. به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان،علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ساعتی پیش در مجمع عادی سالیانه هیئت ورزش های سه گانه استعدادیابی هیئت استان را در سال جاری مطلوب ارزیابی کرد و افزود: باید در راه توسعه برنامه ریزی های مدون بیشتری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به آموزش اظهار داشت: باید تعداد مربیان و داوران را افزایش داده و دوره های مربیگری و داوری بیشتری برگزار شود چرا که زنجان یکی از قطب های این رشته در کشور است و باید از تعداد مربیان و داوران بیشتری برخوردار باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت بروز کردن این رشته در استان افزود: یکی از راه های توسعه بکارگیری و استفاده از ظرفیت بی پایان و بزرگ شهرستان هاست.

خلیلی با بیان اینکه باید در راستای آشنایی مردم با این رشته و همگانی کردن آن فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد تصریح کرد: علی رغم وجود شرایط دشوار در این رشته می توان با فرهنگ سازی نفرات بیشتری را جذب آن کرد.

وی در ادامه برای برگزاری مسابقات کشوری سه گانه در زنجان اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: زنجان با داشتن موقعیت استراتژیک عالی و قرار گرفتن در نزدیک ترین شعاع کیلومتری به بیش از 50 درصد جمعیت کشور می تواند با صرفه ترین و کم هزینه ترین استان جهت میزبانی ها و حتی قرار گرفتن کمپ تیم های ملی این رشته ی ورزشی در استان خواهد بود.

میزبان بوده ایم تصریح کرد: هر هفته 2 مسابقه ورزشی و 7 رشته المپیاد استعدادهای برتر را میزبانی کردیم که این تعداد به جز میزبانی لیگ ها در استان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز