استاندار زنجان:

مدیری نمی‌تواند وعده‌ای داده و بدون آنکه عمل کند، آن را رها کند

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۸:۲۴
کد خبر: ۹۱۷۸۹۸
مدیری نمی‌تواند وعده‌ای داده و بدون آنکه عمل کند، آن را رها کند
فتح الله حقیقی: تصمیماتی که مبنای علمی داشته باشند، خروجی مطلوبی خواهند داشت؛ چرا که به واسطه این نوع آمار، هیچ مدیری نمی‌تواند وعده‌ای داده و بدون آنکه عمل کند، آن را رها کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه 8 آبان ماه در مراسم بزرگداشت روز آمار و برنامه‌ریزی که در سالن شهید شهریاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برگزار شد، ضمن بیان اینکه یکی از هنرهای واقعی آمار، تبدیل کیفیت به کمیت است اظهار داشت: یک تصمیم ممکن است مشکلات را حل و یا باعث ایجاد مشکل شود.

استاندار زنجان گفت: فناوری اطلاعات تاثیر بسیار زیادی در ارائه اطلاعات داشته و می‌تواند نقش موثر خود را در تصمیم‌گیری‌ها نشان دهد. امروز با پدیدار شدن الگوریتم آماری، نظم در رفتارها و اقدامات به وجود آمده است و مهم‌تر از آن، اینکه شاخص‌های داده‌ای باعث شده است که مکان بر داده استوار شود.

فتح الله حقیقی از اجرای پنجره واحد سرمایه‌گذاری مبتنی بر آمار به صورت پایلوت در استان خبر داد و با یادآوری اینکه این نوع از آمارها می‌تواند در تصمیم‌سازی‌ها نقش ارزنده‌ای داشته باشد، اظهار کرد: تصمیماتی که مبنای علمی داشته  باشند، خروجی مطلوبی خواهند داشت؛ چرا که به واسطه این نوع آمار، هیچ مدیری نمی‌تواند وعده‌ای داده و بدون آنکه عمل کند، آن را رها کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز