مدیر کل ورزش و جوانان در دیدار با امام جمعه زنجان بمناسبت هفته پارالمپیک:

اجرای ده ها برنامه ورزشی به مناسبت هفته پارالمپیک در استان زنجان

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۱:۴۲
کد خبر: ۹۲۳۶۲۴
خلیلی: بیش از 70 همایش پیاده روی، 20 همایش دوچرخه سواری، 35 ورزش صبحگاهی و 40 کوهپیمایی وکوهنوردی در حال برگزاری در این هفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در دیدار با آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در هفته پارالمپیک از اجرای ده ها برنامه در این هفته خبر داد و افزود: مراسمات این هفته با توجه به ایام ماه صفر وعزا با تأخیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 همایش پیاده روی، 20 همایش دوچرخه سواری، 35 ورزش صبحگاهی و 40 کوهپیمایی وکوهنوردی در حال برگزاری در این هفته است تصریح کرد: توجه جدی به ورزش های جانبازان و معلولین در کیفیت بخشی و تقویت امید ونشاط در زندگی آن ها تأثیر بسزایی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه گزارش برخی دیگر از برنامه های خارج مناسبتی اداره کل را ارئه و اظهار داشت: راه اندازی پیاده روی محلات، برگزاری همایش های پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهپیمایی، ورزش های صبحگاهی، تجهیزو تأسیس خانه های جوانان، اجرای برنامه های هفته دولت، هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های اجرا شده و در حال اجرای اداره کل ورزش و جوانان است.

وی با اشاره به شمار بالای میزبانی ها در سال جاری و تأثیر بسزای آن در توسعه اقتصادی استان تصریح کرد: در مسابقات اخیر قهرمانی کشور پرورش اندام ظرفیت تمامی هتل ها و مهمانسرا های زنجان تکمیل بود و مهمانان ورزشی استان با مشکل اسکان مواجه بودند و این موضوع نشان دهنده ی اهمیت و ضرورت نیاز به توسعه شهری و داشتن هتل های پنج ستاره و بالاتر در استان است تا بستر میزبانی های بزرگتر در سطح جهانی و بین المللی نیز فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز