روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان:

برگزاری دوره آموزشی توانا با حمایت ریاست جمهوری ، دانشگاه صنعتی شریف به میزبانی دانشگاه علوم پایه زنجان

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۸:۴۲
کد خبر: ۹۳۰۷۴۰
برگزاری دوره آموزشی توانا با حمایت ریاست جمهوری ، دانشگاه صنعتی شریف به میزبانی دانشگاه علوم پایه زنجان
دوره های آموزشی کاربردی توانا با هدف ارتقای توانمندی کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه ها ، واحدها و مراکز رشد و آشنایی با فضای کسب و کار و ملزومات آن به میزبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان طی جلسات دو روزه و طی سه مرحله از تاریخ ۲۹ آبان ماه سال جاری آغاز و در تاریخ ۱۴ آذر ماه پایان خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ برگزاری دوره آموزشی توانا با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف به میزبانی پارک علم وفناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برای اولین بار در زنجان.

دوره های آموزشی کاربردی توانا با هدف ارتقای توانمندی کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه ها ، واحدها و مراکز رشد و آشنایی با فضای کسب و کار و ملزومات آن به میزبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان طی جلسات دو روزه و طی سه مرحله از تاریخ  ۲۹ آبان  ماه سال جاری آغاز و  در تاریخ ۱۴ آذر ماه پایان خواهد یافت.

عناوین دوره ها:

هفته اول

۱. ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و پرورش ایده ها

 ۲. تهیه و ایجاد مدل کسب و کار

 هفته دوم

 ۳.  نوشتن طرح کسب و کار و امکان سنجی مالی اقتصادی طرح ها

 ۴. روش های بازاریابی وفروش

هفته سوم

  ۵. ارتقای توانمندی های شخصی و کار تیمی

۶. ارتباطات واصول مذاکره

خدمات این طرح شامل  ۵۰ ساعت آموزش توسط اساتید مجرب و صدور گواهینامه پایان دوره از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف می باشد.

یکی از ویژگی های برجسته دوره آموزش کاربردی توانا، منسجم و پیوسته بودن آن است و آموزش برای ۹۰ نفر شرکت کننده و پذیرش با ثبت نام قبلی صورت گرفته است.

 شرکت کنندگان این طرح دانشجویان دانشگاه های تحصیلات تکمیلی علوم پایه ،دانشگاه زنجان ، دانشگاه آزاداسلامی ، اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان، واحدهای فناور مستقر در پارک ، افراد و شرکت های دارای ایده و متقاضی استقرار در پارک علم و فناوری و مراکز رشد می باشند.

لازم به ذکر است دوره آموزشی توانا با استقبال بسیاری از اساتید، دانشجویان، دانشگاه ها و واحدهای فناور  مواجه شده است و پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در نظر دارد  برگزاری چنین دوره های کاربردی را با هدف آشنایی بیشتر با مفاهیم کسب و کار افزایش دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز