با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

امیر ارجمند، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۷:۴۹
کد خبر: ۹۳۱۵۷۵
امیر ارجمند، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان شد
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات 6 ساله یحیی رحمتی مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان زنجان گفت: اصرار بازنشستگی وی موجب شد که وزراتخانه آن را قبول کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با حضور هنرمندان، مسؤولان دفاتر گردشگری، مدیران کل، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونین استاندار زنجان برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات 6 ساله یحیی رحمتی در سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، امیر ارجمند به عنوان مدیرکل این اداره معرفی شد.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در این مراسم با اشاره به تاریخچه مدیریتی خود در حوزه میراث فرهنگی اظهار کرد: بنده در اوایل دهه ۸۰ این حوزه را تحویل گرفته و حدود ۱۸ سال است که در آن فعالیت دارم.

یحیی رحمتی با اشاره به اینکه در ۱۸ سال گذشته اگر توفیقی بوده حاصل همراهی همه همکاران بوده است، گفت: استانی که در ابتدای تحویل آن استان ۲۶ به لحاط رده‌بندی بود امروز به رتبه چهارم رسیده است.

ویضمن اشاره به اینکه امروز زنجان رتبه نخست تولید صنایع دستی را در کشور دارد، گفت: امروز ۴۱۱ فروشگاه صنایع دستی در استان فعال است، اما اگر سرعت افزایش آن کم است من عذرخواهی می‌کنم اما بی‌مزد بود و اگر همه اینها انجام شد برای این بود که بگویم زنجان شهری است که ظرفیت بسیاری دارد.

امیر ارجمند مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجاناظهار داشت: امیدواریم با راهنمایی وزیر و استاندار بتوانم در خدمت مردم باشم. راهبردهای میراث فرهنگی همچنین محورهای هفت گانه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری خواهد بود.  قطعا این کار به افزایش گردشگری در استان کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات 6 ساله یحیی رحمتی مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان زنجان گفت:  اصرار بازنشستگی وی موجب شد که وزراتخانه آن را قبول کند.

در پایان این مراسم، امیر ارجمند به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان معرفی و با اهدای لوحی از زحمات 6 ساله یحیی رحمتی تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز