شهردار زنجان:

پروژه‌ سبزه میدان که امروز رنگ عملیاتی به خود گرفته، با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان آغاز شده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۷:۲۰
کد خبر: ۹۳۴۷۶۱
پروژه‌ سبزه میدان که امروز رنگ عملیاتی به خود گرفته، با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان آغاز شده است
مشکلاتی که در زمینه عبور تاسیسات آب، فیبر نوری و برق طرح سبزه‌میدان وجود داشت، مرتفع شده و امروز شرایطی را دنبال می‌کنیم که این پروژه روال عادی خود را طی می‌کند. تابلو روز شمار نیز نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مسیح‌الله معصومی ظهر سه شنبه در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن اشاره به روند اجرای پروژه سبزه‌میدان که قرار است طی دو سال آینده به اتمام برسد، گفت: خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده، مشکلاتی که در زمینه عبور تاسیسات آب، فیبر نوری و برق طرح سبزه‌میدان وجود داشت، مرتفع شده و امروز شرایطی را دنبال می‌کنیم که این پروژه روال عادی خود را طی می‌کند. تابلو روز شمار نیز نصب شده است. 

شهردار زنجان افزود پروژه‌ای که امروز رنگ عملیاتی به خود گرفته، با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان آغاز شده اما مهم‌تر از آغاز پروژه، اصلاحات و تغییراتی بود که برای اجرای این پروژه اعمال شد. با توجه به اینکه پروژه سبزه‌میدان یکی از طرح‌های مهم و تاثیرگزار زنجان به‌شمار می‌رود، به همین خاطر مقرر شده است تا هر هفته شاهد برگزاری جلسه‌ای در محل پروژه در راستای بررسی مشکلات پیش روی پروژه باشیم. اقدام اولی که برای پروژه‌ها صورت گرفته، انتخاب پیمانکار است که در همین راستا برای بسیاری پروژه‌ها این مهم اجرا شده است.

 مسیح‌الله معصومی گفت: شرکت آب و فاضلاب تعهداتی در خصوص پر کردن حفاری‌ها دارد که محقق نشده است، این در حالی است که با توجه به بروز هوای سرد، امکان آسفالت کردن حفاری‌های در شرایط کنونی وجود نداشته اما با این وجود می‌توان با بتن‌ریزی در این محل‌ها، از بروز مشکلات متعدد برای شهروندان جلوگیری کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز