استاندار زنجان:

همه باید برای ایجاد آرامش در جامعه تلاش کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۹:۱۰
کد خبر: ۹۳۶۷۰۷
همه باید برای ایجاد آرامش در جامعه تلاش کنیم
استاندار زنجان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن قدردانی از اصنافی که برای ایجاد آرامش در بازار انصاف و مشتری مداری را رعایت می کنند افزود: برای تداوم بازرسیها و اثر بخشی هر چه بیشتر می توان از ظرفیت بسیج نیز استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی با بیان اینکه اقدامات تنظیم بازار قائم به شخص نیست و باید در بازار رقابت سالم ایجاد شود آنهم به نفع مردم تأکید کرد: در این راه تشکیل کارگروهی برای دریافت مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان و ارائه راهکارهای عملی برای حل این مشکلات موثر خواهد بود.
مقام عالی دولت در استان همچنین هماهنگی و انسجام بین مدیران در پایش بازار و انجام بازرسیهای مستمر را خواست مردم از مسئولان دانست و گفت: دغدغه مدیران باید آرامش مردم باشد و استفاده از ظرفیت رسانه بویژه صداوسیما برای پیگیری مشکلات مردم و همچنین بیان اقدامات صورت گرفته در این راه حائز اهمیت است.
استاندار زنجان از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست علت افزایش برخی کالاها را در استان مشخص و برای حصول نتیجه مطلوب، قیمتها با سایر استانها مقایسه شود و الان وقت آن است که برخی از کارخانجات تولیدی که زمانی مقامات استانی از آنها حمایت کردند تا مشکلاتشان حل شود،برای حمایت و به نفع مردم به میدان بیایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز