فرماندار خرم‌دره خبر داد:

۴۹ شعبه اخذ رای، آماده میزبانی از رای‌دهندگان در خرم‌دره

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۶:۱۰
کد خبر: ۹۳۶۷۷۲
۴۹ شعبه اخذ رای، آماده میزبانی از رای‌دهندگان در خرم‌دره
حجت محمدی: هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید با تعامل و همکاری همدیگر در جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات، با حضور حداکثر مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرماندار خرم‌دره گفت: ۴۹ شعبه اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فعال خواهد بود.

حجت محمدی در جلسه تعیین تعداد و محل استقرار شعب ثبت‌نام و اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان خرم‌دره با اشاره به اهمیت و لزوم برنامه‌ریزی برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند سال‌جاری، گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید با تعامل و همکاری همدیگر در جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات، با حضور حداکثر مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

وی از فعالیت ۴۹ شعبه اخذ رای در شهرستان خرم‌دره خبر داد و افزود: این شعبات شامل ۳۵ شعبه شهری و ۱۴ شعبه روستایی است.
فرماندار خرم‌دره تاکید کرد: ۳۴ شعبه ثابت شهری با یک شعبه سیار و در روستایی نیز ۱۲ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار در ایام انتخابات فعال خواهند بود.
این مسئول ادامه داد: انتخابات دوم اسفند سال‌جاری در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، لذا لازم است برنامه‌ریزی‌های انجام شود تا امکانات زیرساختی در روز انتخابات با مشکلی مواجه نشود.
وی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از هرگونه اختلال در فرایند انتخابات پیش‌بینی و رفع کنند.
محمدی، حضور آگانه مردم درانتخابات امسال را آزمونی بزرگ درمقابل دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: همه همکاران و مسئولان کمیته‌ها باید آسیب‌شناسی انتخابات گذشته را در راس برنامه خود داشته باشند و با همدلی، صمیمیت و برنامه‌ریزی مناسب برای پیگیری امور مرتبط با شهرستان و نیز مشکلات مردم که از مهم‌ترین وظایف کاری کارکنان در فرمانداری است، همواره مورد توجه قرار گرفته و با تلاش مضاعف در این مسیر گام بردارند.

 

نظر شما
پرونده ویژه