مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی؛:

منبع قدرت و اقتدار نظام ما ، اندیشه و تفکری است که سردار سلیمانی ها را تربیت می کند

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۴:۲۵
کد خبر: ۹۴۵۶۵۴
منبع قدرت و اقتدار نظام ما ، اندیشه و تفکری است که سردار سلیمانی ها را تربیت می کند
ابراهیم رفیعی: موئلفه های قدرت یک کشور در علوم سیاسی ، امکانات مادی ، داده های صنعتی ، موقعیت جغرافیایی و امثالهم است در حالیکه منبع قدرت و اقتدار نظام ما ، اندیشه و تفکری است که سردار سلیمانی ها را تربیت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی؛

منبع قدرت و اقتدار نظام ما ، اندیشه و تفکری است که سردار سلیمانی ها را تربیت می کند
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت : موئلفه های قدرت یک کشور در علوم سیاسی ، امکانات مادی ، داده های صنعتی ، موقعیت جغرافیایی و امثالهم است در حالیکه منبع قدرت و اقتدار نظام ما ، اندیشه و تفکری است که سردار سلیمانی ها را تربیت می کند. به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان ، ابراهیم رفیعی ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا، شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به عموم همکاران و مردم شریف استان تسلیت و تبریک عرض نموده اظهار داشت : این سردار سر افزار به صفات ائمه اطهار (ع) آراسته بود واز امتحان بزرگ الهی سرافراز بیرون آمد و با شهادت پر افتخار خود مفهوم "  یا لیتنا کنا معک " را به درستی معنا بخشید و جامه عمل پوشانید.

وی در ادامه با اشاره به وجود دو بینش گرانبها در تفکر شیعی اظهار داشت : دو مفهوم " انتظار " و " شهادت " در تفکر شیعی ، ساختار نظام فکری ما را تشکیل داده و نظام جمهوری اسلامی ایران را در برابر جهان استکبار مقتدارانه پیش می برد .

رفیعی با اشاره به جانفشانی های شهدای انقلاب در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران افزود: گر چه شهادت سردار سلیمانی برای همه ما سخت و سنگین است ولی این نگاه استبدادی است که فکر می کند با رفتن یک سرباز ، نظام از حرکت باز می ایستد، در حالی که در تاریخ این انقلاب نشان می دهد که رجایی ها ، باهنرها ، بهشتی ها و مطهری ها جدید بوجود آمد و آرمان های انقلاب را جلو برده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ، با ذکر این نکته که عمل به تکلیف و پیروی از ولایت جزو شاخه های بارز شهید سلیمانی بود خاطر نشان کرد : تا زمانی که خط ولایت و رهبری و تفکر انقلابی را گم نکرده ایم ثلمه ای  بر نظام وارد نخواهد شد.

وی در ادامه شهادت سردار سلیمانی را یک درس و موقعیت یادگیری و یاددهی برای دانش

آموزان و معلمان دستگاه تعلیم و تربیت عنوان نموده و ابراز داشت : وظیفه ما در آموزش و پرورش الگو سازی ، نشر و تکثیر این گونه شخصیت هاست چرا که این شهید بزرگوار خود را در هیچ چارچوبی به غیر از رهبری قرار نداد و خود را خالص و مخلص و سرباز نظام تعریف کرد .

 رفیعی اضافه کرد : نحوه رفتار شهید سلیمانی با ولایت و رهبری ، جوشش بین امام و ماموم بود که این موقعیت تربیتی می تواند به عنوان درس مهمی برای دانش اموزان و معلمان ما تلقی گردد .

شایان ذکر است در این مراسم معنوی با قرائت قرآن و مرثیه سرایی ، یاد وخاطره شهید سردار قاسم سلیمانی و شهدای همراه وی گرامی داشته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز