فرماندار زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد:

ایران در بسیاری از شاخص‌های توسعه به صورت قاطع رتبه اول را دارد

۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۷:۲۸:۵۴
کد خبر: ۹۵۷۱۸۱
ایران در بسیاری از شاخص‌های توسعه به صورت قاطع رتبه اول را دارد
رضا عسگری در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف برای کشور به دست آمده است و این موضوع را می‌توان از رتبه‌های بسیار خوبی که در سطح جهان برای ایران اختصاص داده شده، درک کرد اما متاسفانه نسبت به این دستاوردها غفلت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرماندار شهرستان زنجان گفت: امروز بیشترین هجمه به نسل جوان ایران اسلامی وارد می‌شود و بی‌تردید با مشکلاتی مواجه هستیم که منکر آن نیستیم.

رضا عسگری در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف برای کشور به دست آمده است و این موضوع را می‌توان از رتبه‌های بسیار خوبی که در سطح جهان برای ایران اختصاص داده شده، درک کرد اما متاسفانه نسبت به این دستاوردها غفلت شده است.

وی با بیان اینکه ایران در بسیاری از شاخص‌های توسعه به صورت قاطع رتبه اول را کسب کرده است، افزود: ایران از لحاظ علمی، بهداشتی، سلامت و نظامی که از جمله شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود، موفق به کسب رتبه خوب در منطقه شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بهترین حربه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ناامید کردن مردم از اداره امور توسط مسئولان کشور است، عنوان کرد: آن‌ها به دنبال ناامید کردن مردم هستند تا به این طریق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

عسگری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح، ارتش و سپاه ایران در سطح جهانی موفق به کسب رتبه دوازدهم شده است، ادامه داد: این در حالی است که نیروهای مسلح ایران هیچ‌گونه وابستگی به بلوک شرق و غرب ندارد.

وی به حملات موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق اشاره و ابراز کرد: با وجود اینکه نیروهای آمریکایی در آمادگی کامل به سر می‌بردند اما قادر به ردیابی حتی یکی از موشک‌های پرتاپی از سوی ایران نبودند، به همین خاطر همه موشک‌ها به هدف نشست و عمل کرد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه حملات موشکی اخیر ایران به سوی پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق و نتایج بسیار خوب آن نشان از قدرت موشکی ایران دارد، افزود: ایران از بابت تجهیزات موشکی و نظامی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و این بدان معنی است که توانسته‌ایم کشوری که مدعی ابرقدرت بودن در جهان را دارد، غافلگیر کنیم، به گونه‌ای که حتی یارای کوچک‌ترین مقابله نیز نداشت.

عسگری با اشاره به اینکه دولت آمریکا در طول تاریخ، تاکنون تنها دو بار مورد حمله رسمی واقع شده است، عنوان کرد: دولت آمریکا یک بار در جنگ جهانی دوم توسط ژاپن مورد حمله قرار گرفت و بار دوم حمله موشکی ایران به پایگاه‌ نظامی عین‌الاسد آن‌ها در عراق بود.

وی با بیان اینکه چنانچه فرض شود که گفته‌های ریاست‌جمهوری آمریکا صحت داشته ـ که ندارد ـ و کوچک‌ترین جراحت و تلفاتی به ارتش آمریکا در این حمله موشکی وارد نشده باشد، افزود: این حمله موشکی و موفقیت حاصل از آن، همه ابهت آمریکا را در هم کوبیده و قلدری و بزرگی آمریکا را به چالش کشیده و همین مهم برای این کشور کافی است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه همه شهرهای کشور، یک‌صدا خواستار انتقام از ترور ناجوانمردانه سردار شهید سپهبد سلیمانی و هم‌رزمانش بودند، یادآور شد: انتقامی که خواست مردم بود، گرفته شد اما کشور آمریکا تا ۲۴ ساعت پس از این حمله موشکی، فقط سکوت و بعد از آن شروع به توجیه این مهم کرد اما هیچ اقدامی را در این خصوص انجام نداد.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا به نیروهای پشتیبانی قوی و دفاعی ایران و توان نظامی ما ایمان نداشت، به طور حتم بلایی به مراتب بسیار سخت‌تر از بمباران هیروشیما و ناکازاکی بر سر ما می‌آورد، گفت: حضور چند ده میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار شهید و همرزمانش، گواه پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

عسگری با اشاره به اینکه ایران در عرصه‌های مختلف موفق به کسب رتبه‌های برتر شده است، خاطرنشان کرد: ایران با داشتن تنها یک درصد از کل جمعیت دنیا دارای ۷ درصد از منابع‌طبیعی جهان است. همچنین دارای رتبه ۹ انتشار کتاب در دنیا بوده و علاوه بر این، نرخ رشد علمی ایران بیش از ۱۱ برابر میانگین جهانی بوده است

فرماندار زنجان درخصوص برنامه های دهه مبارک فجر هم گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۲۸۱ پروژه در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

رضا عسگری  با بیان این مطلب افزود: میزان مجموع اعتبارات پیش بینی و هزینه شده برای این پروژه ها ۵۴۳ میلیارد ریال است.

جلسه شورای اداری با گرامیداشت نام و یاد شهید سید ابوالحسن موسوی برگزار شده بود که به همین مناسبت در شروع جلسه از پدر شهید تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز