همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر :

برگزاری ۲۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا... دهه مبارک فجر ۹۹

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۹:۱۶
کد خبر: ۹۵۸۹۲۸
برگزاری ۲۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا... دهه مبارک فجر ۹۹
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مسابقات و همایش های متعدد مهم ترین برنامه های در حال اجرا است تصریح کرد: مسابقات قهرمان کشوری شطرنج را پشت سر گذاشتیم و قهرمانی کشور سپک تاکرا و صخره نوردی بانوان و آقایان را نیز پیش رو داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 5 افتتاح ورزشی با صرف هزینه 14 میلیارد اعتبار خواهیم داشت تصریح کرد: مهم ترین این افتتاح ها استخر صائین قلعه خواهد بود که این استخر سرپوشیده  مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح می شود.  چمن های مصنوعی روستاهای شویر خرمدره و توزلو خدابنده، سکوی تماشاگر سلطانیه و زمین چمن بزرگ فوتبال در ابهر دیگر افتتاح های ورزشی این اداره کل در دهه مبارک فجر خواهد بود. 

مقام ارشد ورزش استان همچنین از کلنگ زنی چمن مصنوعی روستاهای ینگه کندی جامع سرا و گلابر درایجرود خبرداد و افزود: این پروژه ها با اختصاص 800 میلیون از محل اعتبارات ملی به دست  دکتر فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان عصر دیروز کلنگ زنی شد

وی همچنین اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی روستای شیت طارم نیز همزمان به دست استاندارزنجان کلنگ زنی شد.

 با بیان اینکه برگزاری مسابقات و همایش های متعدد مهم ترین برنامه های در حال اجرا است تصریح کرد: مسابقات قهرمان کشوری شطرنج را پشت سر گذاشتیم و قهرمانی کشور سپک تاکرا و صخره نوردی بانوان و آقایان را نیز پیش رو داریم. 

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین از برگزای نمایشگاه دستاوردهای هیئت های ورزشی در این دهه خبر دادو گفت: این نمایشگاه 14 تا 18 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین همراه با  برگزار می شود.

خلیلی در پایان سخنان خود افزود: جشنواره ورزش های بومی محلی نیز همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود  برگزاری این جشنواره ها نشاط برانگیز بوده و در راستای احیای ورزش های بومی محلی استان و ایجاد و تقویت شادابی در جامعه بسیار تاثیر گذار است. 

خلیلی با اشاره به تعدد برنامه های در حال اجرا در دهه فجر گفت:  198برنامه در حوزه ورزش، 18 برنامه فرهنگی و 14 برنامه جوانان در سطح استان برگزار می شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز