همزمان با دهه مبارک فجر و سفر استاندار زنجان به شهرستان طارم :

۵۴۴ میلیارد ریال دستاورد سفر استاندار زنجان به شهرستان طارم

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۵:۲۶
کد خبر: ۹۵۸۹۲۹
۵۴۴ میلیارد ریال دستاورد سفر استاندار زنجان به شهرستان طارم
همزمان با دهه مبارک فجر و سفر استاندار زنجان به شهرستان طارم، 12 پروژه عمرانی اقتصادی با مجموع اعتبار بالغ بر ۵۴۴ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ همزمان با دهه مبارک فجر و سفر استاندار زنجان به شهرستان طارم 12 پروژه عمرانی اقتصادی با مجموع اعتبار بالغ بر ۵۴۴ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

استاندار زنجان در سفر به شهرستان طارم ابتدا مورد استقبال صمیمی فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان قرار گرفت.

پایگاه امداد و نجات جاده ای انذر با مجموع اعتبار 8 میلیارد 375 میلیون ریال همزمان، مدرسه سه کلاسه شهید نوری روستای انذر قدیم با اعتبار 6 میلیارد 875 میلیون ریال، بند رسوب گیر روستای هزارود و شهر آب بر با اعتبار 25 میلیارد و 790 میلیون ریال و تحویل یک دستگاه آمبولانس اسپیرینتر (بنز) با اعتبار 15میلیارد ریال،تحویل 9 دستگاه اداوات کشاورزی(تراکتور) با مجموع اعتبار 8میلیارد 60میلیون ریال 6 پروژه ای بود که با مجموع اعتبار 488میلیارد و 60 میلیون ریال با حضور استاندار زنجان و هیات همراه ایشان، فرماندار طارم و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه 225 واحدی طرح ملی اقدام مسکن شهرستان طارم با اعتبار بالغ بر 421میلیارد880میلیون ریال ، پروژه های احداث چمن مصنوعی روستای شیت با اعتبار 4میلیار و 500 میلیون ریال، مخزن 500 متر مکعبی روستای آستاکل و پروژه گازرسانی به روستاهای سرخه سنگ، کماندشت، میرزاخانلو و شهرک پاوه رود با اعتبار 43 میلیارد و 50 میلیون ریال کلنگ زنی۷ عنوان پروژه ای بود که با مجموع اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال از دیگر برکات سفر استاندار زنجان بود که با حضور فرماندار طارم و سایرمسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

دیدار با خانواده های معظم شهدا ،دیدار با خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی و دیدار با اهالی روستای شیت از دیگر برنامه استاندار در سفر به شهرستان طارم در دومین روز از دهه فجر بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز