با حضور استاندار زنجان؛

طرحهای عمرانی و اقتصادی شهرستان سلطانیه به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۵:۰۳
کد خبر: ۹۶۲۲۳۰
طرحهای عمرانی و اقتصادی شهرستان سلطانیه به بهره برداری رسید
در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار زنجان 106 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان سلطانیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی 47 طرح عمرانی شهرستان سلطانیه را با اعتباری بالغ بر 177 میلیارد ریال افتتاح کرد.

همچنین با حضور استاندار زنجان 59 طرح اقتصادی نیز با حجم سرمایه گذاری 270 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 189 نفر به بهره برداری رسید.

مهمترین برنامه در سلطانیه آغاز اجرای طرح نصب یک بی خط در پست 63 کیلوولت سلطانیه بود.

استاندار زنجان سپس با حضور در منزل برخی خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ضمن با ملاقات با آنها دستور لازم برای رسیدگی مشکلات آنها را صادر کرد.

مقام عالی دولت در استان همچنین با خانواده شهید مجید کلانتری و جانباز علی کلانتری دیدار و از رشادتها و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان چه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی قدردانی کرد و گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه همه ماست و باید دین خود را به شهدا ادا کنیم و آن ادامه راه آنهاست.

استاندار زنجان در پایان سفر، در جشن گرامیداشت پیروزی انقلاب در مسجد شهر سلطانیه حضور یافت و با مردم شهرستان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

فتح الله حقیقی در این برنامه با گرامیداشت چهل و یکیمن طلیعه فجر انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران بعنوان حافظان انقلاب ادامه دهنده راه شهدا باشیم و روز 22 بهمن با حضور دردریای بیکران مردم مشتاق ولایت و نظام بار دیگر با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق خواهیم کرد.

او شهرستان سلطانیه را نگین گردشگری استان دانست و افزود: باید اقدامات عملی از بابت توسعه گردشگری و زیرساخت ها در سلطانیه صورت گیرد که قطعا از نتایج مثبت آن در آینده نزدیک برخوردار می شویم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز