سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

۱۷۴ راه روستایی استان زنجان در برف و کولاک بسته شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۹:۳۹
کد خبر: ۹۶۳۴۷۵
۱۷۴ راه روستایی استان زنجان در برف و کولاک بسته شد
جواد یوسفی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۶ راه روستایی در شهرستان های زنجان، ماهنشان، ایجرود، ابهر، خرمدره، طارم، سلطانیه، خدابنده و بخش زنجانرود مسدود است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جواد یوسفی خاطرنشان کرد: بیشترین راههای روستایی مسدودی به ترتیب در شهرستان ماهنشان، زنجان، خرمدره و طارم و کمترین آن در زنجانرود با یک مسیر است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهار کرد: راهداران با تمام تلاش و امکانات در اختیار در تلاش برای راه های روستایی هستند تا تردد در آنها برقرار شود. کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.  علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند. رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.
یوسفی افزود: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.
به گفته وی، ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز