استاندار زنجان:

استان با مدیریت یکپارچه در حال حرکت رو به جلوست

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۹:۱۸
کد خبر: ۹۷۰۰۳۹
استان با مدیریت یکپارچه در حال حرکت رو به جلوست
استاندار زنجان می گوید: مدیران پابکار و توانمند هستند و با حضور آنها قطار استان روی ریل توسعه در حال حرکت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در یکسال گذشته گامهای موثری برای توسعه استان برداشته شده است و ما معتقدیم در چنین زمانی که در برابر ناجوانمردانه ترین تحریم‌ها و دشمنی ها قرار گرفته ایم ، توانسته ایم با بهره مندی از دانش مدیران و همراهی مردم به توفیقاتی دست یابیم.

استاندار زنجان با بیان برخی مصداق‌های مدیریت جهادی در استان افزود: صداوسیمای مرکز زنجان با کمترین امکانات و با تلاش کارکنان و مدیریت خوش فکرش بهترین خروجی را دارد و همین امر موجب شد بعنوان ارزشمند ترین مرکز در جلسه دولت نیز معرفی شود.

او تقسیط بدهی شرکت نخ تایر صبا که از زیان دهی به سوددهی رسیده است، تهاتر شرکت ایران ترانسفو با وزارت نیرو که مشکل طلب این شرکت از وزارت نیرو را حل کرد ، جذب 250 کارگر در شرکت ایران ترانسفو که قرار است تا خرداد 400 نیروی دیگر جذب کند را برخی از دستاوردهای مدیریتی و تلاش مدیران استان برشمرد.

در این جلسه که خانم اربابی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشت، استاندار زنجان از آماده افتتاح بودن هفت واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان و اشتغال 3هزار و500 نفر در آینده نزدیک با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: 11 واحد تولیدی نیز پس از مدتها تعطیلی و راکد بودن با پرداخت تسهیلات به مبلغ هزار میلیارد تومان و اشتغال 1251 نفر به چرخه تولید برگشته است.

مقام عالی دولت در استان می گوید: هیأت دولت نگاه ویژه ای به استان زنجان دارد و یکی از مواردی که در دولت به تصویب رسید تا در سایر استانها نیز بعنوان نمونه اجرا شود، طرح پنجره واحد سرمایه گذاری است که کارشناسان چند استان به زنجان آمده و دوره های لازم را برای فراگرفتن این طرح گذرانده اند.

وی تاکید کرد: حجم سرمایه گذاری امسال در استان زنجان بیش از 3هزار میلیارد تومان است و با همت مدیران پرداخت تسهیلات در همه بخش‌های اقتصادی وکشاورزی 37 درصد افزایش دارد.

استاندار زنجان گفت: با مدیریت یکپارچه، همکاری مدیران و همراهی و حضور مردم، استان زنجان مورد تفقد رهبری قرار گرفت و در انتخابات هم دیدیم که یکی از هماهنگ ترین انتخاباتی بود که در استان بدون کوچکترین مورد امنیتی برگزار شد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور هم با قدردانی از اقدامات صورت گفته در استان زنجان گفت: همه این موارد نشان می دهد به مدیریت در استان زنجان به عنوان یک علم نگریسته شده است.

خانم اربابی گذر از تنگناها را در پیشبرد امور با دانش مدیریت ممکن دانست و افزود: با استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان و تشکیل اتاق فکر می توان از مشکلات عبور کرد و بهره وری را افزایش داد که این مهم در استان زنجان بطور ملموسی نمایان است.

در پایان این جلسه از خدمات سه ساله شهرام طهماسبی قدردانی و رامین میرزایی بعنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز