معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان خبر داد:

توزیع بیش از ۲۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵:۴۸
کد خبر: ۹۷۰۹۴۰
توزیع بیش از ۲۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس
در راستای پیگیری از انتشار ویروس کرونا بیش از 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس، ادارات مناطق و نواحی، سالن های ورزشی و کانونهای فرهنگی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: به محض انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در کشور، تمهیدات لازم از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اندیشیده و اقدامات متناسب با آن از جمله برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مدارس و انتشار مطالب آموزشی بین مدارس و نیز توجیه عوامل خدماتی مدارس صورت گرفت.

وی افزود: در راستای پیگیری از انتشار ویروس کرونا بیش از 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس، ادارات مناطق و نواحی، سالن های ورزشی و کانونهای فرهنگی توزیع شده است.

حسنلو به همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اشاره کرد و ابراز داشت: تامین بخشی از این اقلام بهداشتی با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفت.

  معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین اضافه کرد: ضد عفونی کردن مدارس طبق روال هفته قبل در دستور کار قرار دارد و تمامی اقلام مورد نیاز مدارس در این زمینه همچون گذشته در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز