استاندار زنجان خبر داد؛

افزایش سهم درآمدی استان زنجان برای سال آینده

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۰:۰۲
کد خبر: ۹۷۳۸۱۴
افزایش سهم درآمدی استان زنجان برای سال آینده
استاندار زنجان می گوید: استان زنجان در وصول درآمدهای مالیاتی رتبه اول کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی پیش از ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با برخی مدیران مسئول در زمینه درآمدهای مالیاتی گفت: کسب رتبه اول کشور در وصول درآمدهای مالیاتی بیانگر تلاش مدیران و انضباط و خوش حسابی مودیان مالیاتی در استان زنجان است.
مقام عالی استان همچنین از افزایش سهم درآمدهای استان زنجان برای سال آینده خبرداد و افزود: سهم درآمدی استان از کشور 32/1 درصد است که در مقایسه با سال قبل 75 درصد افزایش دارد و بیشترین میزان رشد در بین سایر استانها به استان زنجان اختصاص دارد.
نماینده عالی دولت در استان یکی از اقدامات موثر برای گردش چرخ اقتصاد استان زنجان و همچنین رونق تولید را همکاری امور مالیاتی با صاحبان صنایع و مودیان مالیاتی دانست و خاطر نشان کرد: امسال میزان بخشودگی جرائم ۱۴۸ درصد، تقسیط ها بیش از ۱۹ درصد و تمدید صدور مجوزها ۱۱۸ درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد.
فتح الله حقیقی تاکید کرد: واحدهای تولیدی که فعالیتشان در استان است ولی دفاتر آنها در سایر استانهاست و مالیاتشان در استان وصول نمی شود باید دفاتر خود را به استان زنجان منتقل کنند.
البته در طی چند سال اخیر از 72 واحدی که دفاترشان در سایر استانها بود 42 واحد دفاتر خود را به استان منتقل کرده اند.
استاندار زنجان در این ارتباط ویدیویی با تبریک میلاد امام جواد (ع) ضمن قدردانی از همه مدیرانی که در پیشگیری از کرونا در زنجان پای کارند، ازهمه کادر درمان و بهداشت استان که در وسط میدان هستند قدردانی کرد و گفت: با بررسی شاخص ها می بینیم با همراهی مردم اقدامات موثری در کنترل این بیماری در استان زنجان صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز