مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا:

ساعتی پیش طوفان شریفی بوکسور جوان زنجانی در تیم ملی بوکس کشورمان بر حریف چینی خود پیروز شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۲:۳۸
کد خبر: ۹۷۴۲۰۲
ساعتی پیش طوفان شریفی بوکسور جوان زنجانی در تیم ملی بوکس کشورمان بر حریف چینی خود پیروز شد
نصرلله سائلی رئیس هیئت بوکس استان زنجان اظهار کرد: موفقیت طوفان شریفی، دلاور مرد بوکس استان زنجان و تیم ملی بوکس کشور را به جامعه ورزش کشور، مربیان پایه ایشان و خانواده بزرگ بوکس استان تبریک عرض می کنیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ساعتی پیش طوفان شریفی بوکسور زنجانیتیم ملی بوکس کشور با جسارت بر حریف چینی خود (هان) پیروز گردید. 

امروزجمعه در ادامه مسابقات بوکس گزینشی المپیک،  امروز سه بوکسور ایران روی رینگ رفتند. 

اشکان رضایی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم تیم‌ملی بوکس کشورمان توانست در یک مبارزه دیدنی حریف کره ای خود را مغلوب کند و به مرحله بعد راه یابد.

در سومین روز این رقابتها سید شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم موریواکی از ژاپن را پیش رو داشت که در سه راند پیاپی به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران با هشت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، سجاد کاظم‌زاده، سیدشاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور، بوکسورهای ایران در این مسابقات هستند.

مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از روز سه‌شنبه آغاز شده است. در این رقابت‎ها، ۱۵۱ بوکسور از ۳۵ کشور در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی ایران است و همایون امیری و غلامرضا کریمی هم به‌عنوان مربی حضور دارند.

طوفان شریف با این برد دلچسب به مرحله بعدی صعود کرد . 

چنانچه در دیدار بعدی نیز موفق به شکست حریف خود گردد ، مقام سوی وی تثبیت خواهد شد و تنها به کسب سهمیه المپیک خواهد اندیشید.

سائلی هیئت بوکس استان زنجان اظهار کرد: موفقیت طوفان شریفی، دلاور مرد بوکس استان زنجان و تیم ملی بوکس کشور را به جامعه ورزش کشور، مربیان پایه ایشان و خانواده بزرگ بوکس استان تبریک عرض می کنیم .

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز